Feedback

Feedback

Îți livrăm acasă corpuri de mobilier, obiecte sanitare sau oricare alt produs care nu încape în portbagajul tău.

Produsele comandate ajung la tine în 1-7 zile lucrătoare. Acest termen poate varia în funcție de cantitatea și disponibilitatea produselor comandate.

Te sunăm în ziua transportului și te anunțăm când efectuăm livrarea, în funcție de disponibilitatea flotei Dedeman.

Pentru livrarea cu flota Dedeman Standard sunt disponibile următoarele metode de plată: card online, ordin de plată sau ramburs.

Detalii suplimentare despre transport

  • Programul de livrare este de luni până vineri, între orele 08:00 - 17:00.
  • Ai obligația să asiguri descărcarea și manipularea mărfii. Conducătorul autovehiculului ajută la descărcarea produselor din mașină, însă nu și la manipularea lor în vecinătate. De aceea, îți recomandăm să te asiguri că ai persoane care să te ajute la descărcarea și transportarea produselor de la mașina Dedeman până în casă/curte/apartament.
  • În situația în care la numerele de telefon puse la dispoziție în vederea livrării, nu răspunde nimeni, nu ne asumăm răspunderea pentru neplăcerile cauzate de întârzieri. În acest caz, transportul va fi reprogramat. De asemenea, nu ne asumăm răspunderea pentru întârzierile în livrarea mărfurilor cauzate de forță majoră (inundații, căi de acces înzăpezite, impracticabile). La fel, în acest caz, transportul va fi reprogramat.
  • Livrarea cu flota Dedeman este asigurată până în zonele unde mașinile pot parca în condiții de siguranță. Din acest motiv, nu există posibilitatea de a desface/deschide coletele la livrare, ci doar posibilitatea verificării integrității coletului/ambalajului. Însă, ai posibilitatea ca după verificarea integrității coletului/ambalajului, dacă acesta nu corespunde (prezintă urme vizibile de deterioare, murdărie sau din interior se aud zgomote de produs spart) să refuzi primirea acestuia.
  • În cazul în care observi că sunt nereguli cu produsul achiziționat, după manipularea acestuia în locuință și desfacerea ambalajului, te rugăm să ne contactezi la numărul unic de contact: 0234525525 sau pe adresa de e-mail: suportclienti@dedeman.ro.
  • În Bucuresti, calculul taxei de livrare va ține cont de tariful alocat sectorului de care aparține adresa destinatară.

Dorești să îți livrăm produsele până la adresa specificată de tine, dar vrei să știi un cost estimativ?

Termenul de livrare comunicat în e-mailul de confirmare și în sumarul comenzii este respectat doar în cazul în care plata produselor și a serviciilor este confirmată de către Dedeman, cu cel puțin 24 ore înainte de data programată pentru livrare. Dacă acest termen nu este respectat, livrarea va fi reprogramată.

Termeni de validare pentru plățile efectuate prin transfer bancar sau online banking:

  • Aproximativ o zi lucrătoare pentru plățile efectuate din România în aceeași bancă (plăți intra-bancare).
  • Aproximativ 2 zile lucrătoare pentru plățile efectuate din altă bancă (plați inter-bancare).
  • Minimum 2 zile lucrătoare pentru plățile efectuate din România prin Trezorerie.
  • Minimum 2 zile lucrătoare pentru plățile efectuate din afara țării.

Pentru mai multe detalii, te rugăm să contactezi Serviciul Suport Clienți la numărul de telefon 0234 525 525 sau prin e-mail la adresa suportclienti@dedeman.ro.