Feedback

Feedback

Comandă online cu ridicare în 4 ore

Planurile tale nu suportă amânare?

Comandă online

... cu ridicare în 4 ore!

Avantajele serviciului:

Poți ridica produsele în aceeași zi dacă plata comenzii a ajuns la noi cu 4 ore înainte de închidere.

Intri rapid în posesia comenzii.

Produsele sunt pregătite pentru ridicare.

Rămâi în siguranță pentru că produsele sunt plătite online.

Primești notificare când poți să ridici comanda.

 Important

Serviciul este destinat exclusiv comenzilor online cu valori de peste 50 de lei.

Cum plasez o comandă online cu ridicare din magazin?

Disponibilitatea produsului în magazinul selectat

Selectează magazinul din care dorești să ridici produsul/produsele și asigură-te că acestea sunt în stoc. Disponibilitatea o poți verifica în pagina produsului sub forma etichetei „Disponibil în magazinul fizic X – În stoc”.

Adaugă produsele în coș

Poți adăuga produsul/ele în coș direct din pagina de listare sau din pagina produsului.

Completează datele necesare plasării comenzii

La pasul privind Modalitățile de livrare, bifează opțiunea „Ridicare din magazinul fizic Dedeman X”;

Plasează comanda

Asigură-te că ai efectuat cu succes atât plasarea comenzii, cât și plata online (card/OP) și așteapta e-mailul de confirmare ce anunță că produsele comandate sunt pregătite pentru ridicare.* În cazul comenzilor cu plata OP, pregătirea comenzii va începe după confirmarea plății.

Ridică produsul din magazin

La sosirea în magazin, adresează-te colegilor de la departamentul Livrări.

Cât timp este rezervată comanda mea în magazin?

Termenul optim pentru ridicarea unei comenzi online din magazinele Dedeman este de 48h în zilele calendaristice, din momentul facturării și predării la departamentul Livrări.

Dedeman te asigură că, pentru comenzile online cu Ridicare din magazin, ridicarea produselor plătite se poate realiza în cel mult 14 zile calendaristice de la data notificării în scris (e-mail/SMS) despre faptul că produsele comandate au fost facturate și pot fi ridicate din magazin. În cazul în care produsele nu vor fi ridicate în termen de cel mult 14 zile calendaristice, din cauza faptului că Dedeman nu poate asigura depozitarea acestora peste termenul anterior menționat, se va considera comanda ca fiind anulată. În consecință, clientului îi va fi returnată suma achitată la plasarea comenzii, în contul din care a fost efectuată plata.

Pot trimite pe altcineva să ridice comanda?

Ridicare din magazin prin delegat

Pentru comenzile online cu ridicare din magazin, clienții au posibilitatea de a delega o persoană care să le ridice comanda.

În cazul comenzilor online facturate pe PF/PFA, la venirea în magazin, delegatul trebuie sa parcurga următorii pași:

  • să se adreseze departamentului Livrări și să comunice numărul comenzii online pe care dorește să o ridice;
  • să prezinte (spre consultare) angajatului Dedeman documentul de identitate, în original;
  • să comunice detalii cu privire la conținutul comenzii (produsele comandate);
  • să-și completeze pe Procesul verbal de predare-primire, la rubrica „Am primit”, numele și prenumele în clar și să semneze de primire.

În cazul comenzilor online facturate pe PJ/ONG, marfa se va elibera reprezentantului acesteia numai cu prezentarea delegației de ridicare a mărfurilor în original și a actului de identitate. De asemenea, delegații au obligația de a comunica și numărul comenzii pe care vor să o ridice.

Cum pot plăti o comandă online cu ridicare din magazin?

Pentru acest tip de serviciu, Dedeman pune la dispoziție următoarele modalități de plată:

 Important

Nu este permisă plata la case pentru serviciul "Ridicare din magazin". Astfel, plata trebuie să se efectueze online în momentul plasării comenzii.

Având în vedere dinamica stocurilor, pot apărea situații excepționale în care stocul produsului comandat să fie indisponibil. În această situație, pe care vom face tot posibilul să o evităm, te vom informa în cel mai scurt timp și îți vom propune o soluție.