Feedback

Feedback

Ridicarea din locker este o modalitate de livrare a comenzilor online plasate pe www.dedeman.ro sau în aplicația Dedeman, care se realizează prin intermediul companiilor prestatoare de servicii de curierat cu care Dedeman a încheiat un contract (FAN Courier și GLS), cu lockerele aferente FanBox, respectiv GLS Locker.

Produsele eligibile pentru această modalitate de livrare sunt, de regulă, produse mici și ușoare. În funcție de greutatea/dimensiunea acestora, vei afla în procesul de finalizare a comenzii dacă produsele selectate vor putea fi livrate la locker.

Costul fix pentru livrarea la locker este de 11.90 lei (pentru primele 20 kg) și 1.5 lei /kg suplimentar (până la 30 kg), iar perioada de livrare este de 1-3 zile.

Vei fi anunțat prin e-mail/SMS de către curier, în momentul în care poti ridica coletul de la locker.

 

Informații de interes:

  • În coșul de cumpărături ești informat asupra costului total al transportului.
  • Te rugăm să reții că pentru această modalitate de livrare este necesar să completezi un număr de telefon mobil. Comenzile care au număr de telefon fix la datele de contact vor fi restricționate pentru această modalitate.
  • Metodele de plată disponibile pentru livrarea la locker sunt: card online, plata prin OP sau plata la livrare prin card la locker.
  • În cazul în care se optează pentru plata la livrare, te rugăm să reții că se va aplica o taxă de procesare plată în valoare de 5.00 lei. Dacă modalitatea de plată aleasă a fost prin OP sau card online, această taxă nu se mai aplică.
Termeni și condiții:

În cazul în care la momentul livrării, lockerul selectat este plin, coletul NU va fi redirecționat către un altul din apropiere. Curierul va reîncerca livrarea imediat ce lockerul se va elibera.

În situația în care comanda ta este formată din mai multe produse (colete) și nu mai vrei unul dintre acestea, te rugăm să nu îl lași în sertar. Soluția este să îl ridici din locker și să procesezi returul conform politicii detaliată aici.

Te rugăm să reții că dacă plasezi mai multe comenzi în aceeași zi sau la o zi distanță, acestea vor fi înregistrate ca fiind comenzi diferite, fiind livrate individual.

Termenele de păstrare a coletelor în lockere sunt:

  • FanBox: 3 zile calendaristice.
  • GLS Locker: 7 zile calendaristice. Dacă ai optat pentru plata la livrare, vei primi un SMS care va fi trimis către tine în momentul în care curierul confirmă plasarea coletului în lockerul GLS și care va conține un link de plată. Din acel moment, vei putea face plata oricând, urmând să primești ulterior PIN-ul generat pentru deschiderea sertarului.