Feedback

Feedback

Comenzi speciale

Comenzi speciale pentru planuri la fel de speciale

Dacă ai nevoie de un produs care nu se află în stocul magazinului, însă l-ai găsit pe site-ul Dedeman cu eticheta „disponibil la comandă în magazin” sau în catalogul unui furnizor (care îl are în stoc), atunci poți intra în posesia lui, datorită serviciului de comenzi speciale. 

După ce ai ales produsul care te interesează, colegul din magazin îți va comunica prețul acestuia, detaliile procedurii de comandă specială și un termen estimativ de aprovizionare. 

Comanda specială se realizează doar în magazinele fizice, pe baza unui contract încheiat între compania Dedeman și client. Durata de aprovizionare variază în funcție de furnizor și tipul de produs. La semnarea contractului, ne vei comunica datele tale de contact, pentru a te anunța atunci când produsele comandate au ajuns în magazin. 

În cazul comenzilor speciale este necesar să achiți fie un avans de 50%, fie achitare integrală. În acest ultim caz, vei putea ridica produsele direct de la departamentul Transport, atunci când ajung în magazin. Astfel, câștigi timp pentru că nu mai e nevoie să aștepți pentru stornarea avansului și eliberarea documentului fiscal, acestea făcându-se înainte de venirea ta în magazin). De asemenea, odată achitate integral în avans, poți alege livrarea produselor direct la adresă, fără să mai fie nevoie să revii în magazin. Uneori, livrarea produselor va avea un cost separat, pe care îl vei achita împreună cu avansul comenzii.