• Bun venit la Dedeman
  • Ai o intrebare? Suna acum la Suport Clienti: 0234 525 525
Cuvinte cheie
    Categorii recomandate
      Produse
        Cosul
        meu
        0 produse
         

        Cum comand

         

         

        Folosind meniul din partea stanga aferent categoriilor si subcategoriilor, navigati pana veti gasi produsul cautat. De asemenea, cautarea produselor se poate face si prin folosirea campului situat in partea centrala a site-ului (Search).

         


        Pentru a adauga produsul in cosul de cumparaturi apasati butonul “adauga in cos” situat in partea dreapta a paginii de produs sau direct din pagina de listare a produselor. 

         

        Daca sunteti la prima accesarea a site-ului Dedeman si doriti sa adaugati un produs in cosul de cumparaturi, se va afisa o fereastra prin care vi se solicita sa alegeti un judet/sector si un magazin aferent. Alegerea unui magazin este necesara pentru a vizualiza disponibilitatea stocurilor, a preturilor corecte ale produselor si pentru a putea comanda online din magazinul selectat.


         

         

         

         

        Dupa alegerea unui magazin Dedeman, acesta ramane salvat, iar la urmatoarele accesari nu va mai fi necesara selectarea unui nou magazin. Din meniul situat in partea superioara a paginii, puteti oricand sa alegeti un alt magazin Dedeman.


        Adaugarea unui produs in cosul de cumparaturi este semnalizata printr-o fereastra situata in partea dreapta-sus a paginii.




        De aici se poate accesa cosul de cumparaturi, unde puteti actualiza cantitatea produselor adaugate in cos, se pot continua cumparaturile sau puteti finaliza comanda.

         

         

         

         

        Pe tot parcursul navigarii in magazinul online Dedeman, puteti vizualiza numarul de produse adaugate in cosul de cumparaturi prin intermediul simbolului “Cosul meu” (situat in partea dreapta superioara a site-ului), iar prin accesarea acestuia va puteti intoarce oricand in cosul de cumparaturi, de unde puteti finaliza comanda.

         

         

          

        Trimiterea comenzii


        •   Daca aveti deja cont in magazinul online Dedeman, va puteti autentifica cu adresa de email si parola si sa folositi adresele de livrare si facturare existente in cont.
        •   Daca nu aveti cont, va puteti crea unul prin completarea datelor necesare.

         


        Facturare

         

        In urmatoarea faza va trebui sa completati datele de facturare. Astfel, aveti optiunea de a comanda in calitate de persoana fizica, juridica, PFA sau ONG, prin completarea campurilor aferente tipului de persoana. Pe factura fiscala se vor regasi: codul SAP al articolului, precum si denumirea acestuia.


         

         

         



        Daca adresa de facturare difera de adresa de livrare, debifati optiunea “Datele facturii sunt identice cu datele de livrare” si introduceti o adresa de livrare noua.



        Alegerea modalitatii de livrare


         

        Dupa adaugarea in cos a produselor dorite si completarea campurilor obligatorii, in pagina de finalizare a comenzii se afiseaza toate modalitatile de plata si livrare disponibile. Valoarea costului de livrare se adauga automat la valoarea comenzii, iar costul pentru transportul produselor difera in functie de disponibilitatea produselor, modalitatea de livrare aleasa, precum si de localitatea de destinatie.


        Cele trei modalitati de livrare pe care le pune la dispozitie compania Dedeman clientilor sai sunt:


               livrarea prin curier;

               livrarea prin flota Dedeman;

               ridicarea de la magazinul fizic DEDEMAN in care s-a plasat comanda.


        Astfel, daca in cos exista produse livrabile prin curier si livrabile prin flota Dedeman, veti primi doua comenzi: una prin curier (din depozitul online) si una prin Flota Dedeman (din magazinul in care ati plasat comenzile).




        Taxele de livrare vor fi separate, pentru fiecare comanda in parte.



         

        In pagina de succes, va aparea informarea ca au fost plasate doua comenzi.






        Atentie!

        Transportul comenzilor ce urmeaza a fi livrate in judetele unde nu exista un magazin Dedeman se face exclusiv prin curier.

        Din motive logistice comenzile ce contin produse voluminoase si urmeaza a fi transportate in aceste judete nu vor putea fi onorate.


        Pentru mai multe detalii va rugam sa apelati Serviciul Suport Clienti la numarul de telefon 0234.525.525 sau prin email pe adresa suportclienti@dedeman.ro.

         


        Alegerea modalitatii de plata


        In functie de modalitatea de livrare, Dedeman va pune la dispozitie urmatoarele modalitati de plata:

        •   Plata online cu cardul (Visa / Maestro / Mastercard);
        •   Plata online in rate fara dobanda prin card de cumparaturi Raiffeisen Bank;
        •   Plata online in rate fara dobanda prin card de cumparaturi BCR;
        •   Plata online in rate fara dobanda prin card de cumparaturi BT;
        •   Plata online in rate fara dobanda cu CardAvantaj de la Credit Europe Bank;
        •   Plata online in rate fara dobanda cu carduri emise de Garanti Bank;
        •   Plata prin transfer bancar (prin ordin de plata);
        •   Plata ramburs - activa doar cand in cos exista produse care se livreaza exclusiv prin curier.

         

         

         

        La comenzile mixte, metodele de plata disponibile sunt:

        • prin card online;
        • prin Ordin de plata.


        Dupa ce ati ales modalitatea de livrare, de plata si v-ati exprimat acordul prin bifarea optiunii "Sunt de acord cu termenii si conditiile", apasati butonul “Trimite comanda”.

         

        Dupa trimiterea comenzii, veti primi un email de confirmare referitor la comanda.

        Va rugam alegeti judetul

        Magazin online Dedeman

        Pentru a afisa preturile exacte ale produselor va rugam sa alegeti judetul si magazinul: Pentru a intra in magazinul online alege judetul si magazinul cel mai apropiat.