Garantii

Pentru bunurile comercializate de Dedeman consumatorii beneficiaza de conditii de garantie, in conformitate cu prevederile OUG nr.140/2021.

Conditiile acordarii garantiei difera de la caz la caz, pentru persoane fizice, respectiv, pentru persoane juridice.

In acest sens, garantia va fi acordata diferentiat, in conditiile legislatiei speciale privind garantiile bunurilor, respectiv, in conditiile Codului Civil.

Certificatele de garantie contin toate informatiile necesare despre modul de asigurare a garantiei, perioada de garantie si informatiile cu privire la procedura pe care trebuie sa o urmeze consumatorul pentru a obtine aducerea in aplicare a garantiei comerciale.

In situatiile in care ati primit bunul fara instructiuni de utilizare si/sau certificat de garantie , va rugam sa reclamati lipsa acestora in cel mult 48 de ore de la primirea produsului.

Pentru a beneficia de garantie, la orice solicitare efectuata, trebuie sa aveti asupra dvs. bonul fiscal sau factura in original .

Daca intampinati dificultati in utilizarea bunurilor achizitionate de la Dedeman va recomandam sa consultati cu atentie manualul de utilizare al produsului, poate aveti la indemana solutia la problema dumneavoastra.

Daca bunurile achizitionate sunt neconforme si se afla in perioada de garantie stipulata in certificatul de garantie, aveti dreptul, cu respectarea prevederilor OUG nr.140/2021, la urmatoarele masuri corective:

  • reparatia sau inlocuirea acestora, daca acest lucru este posibil, fara costuri, in termen de 15 zile de la data primirii de catre noi a informarii cu privire la neconformitate, cu exceptia situatiei in care masura este imposibila sau impune vanzatorului costuri disproportionate;
  • Reducerea proportionala a pretului ;
  • Incetarea contractului.

Toate aceste masuri corective vor fi aplicate in conditiile prevederilor OUG nr.140/2021 si ale OG nr.21/1992.

Daca intampinati dificultati sau daca doriti sa faceti o reclamatie ori sesizare va rugam sa apelati Serviciul Suport Clienti Dedeman la numarul de telefon 0234.525.525 sau pe adresa de email suportclienti@dedeman.ro, pentru remedierea situatiei.

A fost folositoare informatia?
Distribuie: