Feedback

Feedback

Termeni și Condiții

Informații generale

Magazinul online www.dedeman.ro este proprietatea companiei DEDEMAN și cuprinde informații, texte, poze, baze de date, produse, prețuri, logo-uri, reclame, care constituie conținutul magazinului online www.dedeman.ro. Preluarea conținutului (integrală sau parțială) în alte scopuri decât pentru utilizarea în interes personal este sancționată de legislația privind drepturile de proprietate intelectuală.

Informațiile din site sunt în limba română, fără a exclude prezentarea acestora și în alte limbi. Accesarea și/sau utilizarea site-ului de către tine constituie ACCEPTAREA acestor Termeni si condiții.

Orice comandă confirmată implică vânzătorul și consumatorul - persoană fizică și reprezintă, conform OUG nr.34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, un contract la distanță.

Contractul la distanță este încheiat între DEDEMAN, în calitate de vânzător și un consumator - cumpărător, în cadrul sistemului de vânzare organizat de către DEDEMAN, utilizând în mod exclusiv, înainte și la încheierea acestui contract, tehnica de comunicație la distanță cuprinsă în magazinul online.

Momentul încheierii contractului la distanță între părți, respectiv persoana fizică și persoana juridică DEDEMAN SRL, îl constituie momentul primirii mesajului de confirmare de către consumator, referitor la comanda sa.

Pentru orice eroare survenită în transmiterea de către tine a datelor necesare procesării comenzii plasate, ai la dispoziție adresa de e-mail suportclienti@dedeman.ro.

Ulterior prelucrării comenzii de către DEDEMAN, nu ne asumăm răspunderea decurgând din transmiterea de către tine a datelor eronate.

Prevederile prezentului contract la distanță se completează cu prevederile Legii 365/2002 privind comerțul electronic republicată și modificată, ale OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, ale Legii nr.363/2007 privind combaterea practicilor incorecte, ale OUG 140/2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vânzare de bunuri și ale altor acte normative aplicabile vânzării.

Definiții ale termenilor folosiți în prezentul document:

DEDEMAN acceptă încheierea contractelor la distanță prin mijloace electronice și se obligă, astfel, să repecte legislația aplicabilă încheierii, validității și efectelor juridice ale acestor contracte. În cuprinsul prezentului document, următorii termeni folosiți cu majuscule vor avea, dacă din context nu rezultă altfel, înțelesurile specificate mai jos:

UTILIZATOR: orice persoană care vizitează și/sau interacționează cu site-ul DEDEMAN;

VÂNZĂTOR: DEDEMAN SRL cu sediul în municipiul Bacău, str. Alexei Tolstoi, nr. 8, județul Bacău, cod postal 600093, țara România, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J1992002621040 și având C.I.F.: RO 2816464, nr. telefon: 0234/525.525, adresa de e-mail suportclienti@dedeman.ro, denumită în continuare DEDEMAN.

CUMPĂRĂTOR: Orice persoană fizică sau persoană juridică care plasează o comandă în magazinul online www.dedeman.ro și care a acceptat termenii și condițiile prezentului contract la distanță.

MAGAZINUL ONLINE: pagini web aparținând Dedeman care se află la adresa www.dedeman.ro, prin intermediul căruia cumpărătorul are acces la informații privind bunurile și serviciile oferite spre vânzare de către DEDEMAN.

BUNURI: produse puse la dispoziția cumpărătorului spre vânzare de către vânzător prin intermediul magazinului online DEDEMAN

CONT DE UTILIZATOR: secțiunea din Site sau aplicația mobilă care poate fi accesată prin utilizarea unei adrese de e-mail validă și setarea unei parole care îi permite Utilizatorului să plaseze comenzi, să transmită recenzii cu privire la produsele achiziționate, să formuleze cereri de retur; să verifice/modifice datele de facturare și/sau livrare, să acceseze istoricul Comenzilor și documentele de achiziție; să facă rezervări de Produse în magazinele fizice DEDEMAN; să verifice/modifice informațiile despre cardurile salvate; să își exercite optiunea de a primi comunicări comerciale prin accesarea secțiunii referitoare la abonarea la Newsletter. Utilizatorul este responsabil și se va asigura că toate informațiile introduse la crearea Contului îi aparțin, sunt corecte, complete și actualizate și că nu vor fi încredințate niciunei terțe persoane.

COMANDĂ: document electroic prin care Clientul transmite  intentia de a cumpara bunuri/produse prin intermediul magazinului online www.dedeman.ro.

RECENZIE/REVIEW/OPINIE: evaluarea scrisă a unui Utilizator/Client cu privire la un bun achiziționat de acesta de pe Site sau din magazinele fizice DEDEMAN, ce trebuie să respecte Regulile DEDEMAN privind recenziile.

APLICAȚIA DEDEMAN: platformă digitală dezvoltată și administrată de Dedeman, disponibilă pentru dispozitive mobile cu sisteme de operare iOS și Android. Aceasta permite utilizatorilor acces rapid și facil la gama de produse și servicii Dedeman în rețeaua de magazine, oferă funcționalități precum căutarea și achiziționarea produselor online. De asemenea, facilitează vizualizarea ofertelor promoționale lunare și a altor servicii asociate, salvarea datelor în contul de client, pentru organizarea documentelor digitale (bonuri, facturi și garanții) și a istoricului de cumpărături, precum și a statusului livrărilor și a opiniilor transmise.

Orar de procesare a comenzilor:

Comenzile pot fi plasate online oricând, dar perioada de procesare a acestora se desfășoară în intervalul 08:00 – 17:00.

Comenzile plasate în zilele de sâmbătă, duminică și sărbătorile legale vor fi procesate în următoarea zi lucrătoare.

Obligații ale vânzătorului:

Vânzătorul pune la dispoziția cumpărătorului, în mod gratuit, informații cu privire la produsele și serviciile sale, pentru a atinge finalitatea menționată în comanda online. Conținutul publicat în magazinul online DEDEMAN are caracter orientativ și prezintă informații despre produsele comercializate de acesta, precum și alte date considerate de DEDEMAN ca fiind de interes pentru CUMPĂRĂTORI.

Caracteristicile produselor și documentația tehnică aferentă acestora, prezentate pe site sunt puse la dispoziție de către producători și furnizori, iar DEDEMAN oferă suportul tehnic pentru afișarea lor.

Întreprindem demersuri în mod constant pentru a prezenta informații cât mai corecte și relevante pentru produsele oferite spre vânzare. Dacă prețurile sau alte informații despre produs sunt  afișate greșit, ne alocăm dreptul de a nu onora comanda și de a anunța clientul în legătură cu eroarea intervenită, dacă livrarea nu s-a efectuat.

Imaginile produselor sunt afișate în magazinul online cu titlu de prezentare. Bunurile comandate pot diferi sub aspectul unor caracteristici (ex. nuanțe de culoare) de aspectul real al acestora, în funcție de lotul în care au fost fabricate.

În vederea derulării contractului la distanță în bune conditii, DEDEMAN, în baza acordului exprimat de client, poate contacta clientul pe e-mail sau telefonic, dacă în urma interacțiunii cu site-ul, acesta completează datele de identificare și de contact. Scopul în care va fi contactat clientul este de a solicita/transmite, în mod expres, orice informație pentru ducerea la bun sfârșit a procesului de comandă online.

DEDEMAN poate recomanda cumpărătorului achiziționarea altui bun de o calitate și la un preț echivalente cu cele solicitate în prima comandă. Comanda inițială se consideră anulată la data confirmării comenzii produsului/produselor ce înlocuiesc produsul inițial.

Toate prețurile și tarifele aferente Bunurilor din magazinul online sunt exprimate în lei (RON) și includ T.V.A. De asemenea, prețul bunurilor electronice includ taxa de timbru, afișată în pagina de produs. Prețurile produselor sunt actualizate zilnic.

Prețul produsului comandat este cel afișat la data plasării comenzii.

Procesul de comandă

Clientul poate lansa o comandă online din pagina de listare produse sau pagina individuală de produs, urmând să finalizeze comanda dupa selectarea unei modalități de plată și livrare.

Produsele adăugate în coșul de cumpărături nu atrag și înregistrarea comenzii sau rezervarea în magazin a bunurilor.

Odată plasată comanda online, cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare ulterioară (telefonică sau electronică), precum și cu modul de operare al vânzătorului.

Pentru parcurgerea cu succes a procesului de comandă, clientul oferă datele de contact complete și corecte, responsabilitatea în acest sens fiind exclusiv a clientului. În unele situatii, pentru finalizarea cu succes a comenzii, cumpărătorul poate fi contactat de către vânzător prin mijloacele disponibile agreate de acesta odată cu furnizarea datelor de contact.

Vânzătorul își rezervă dreptul de a anula comanda plasată de cumpărător, în unul dintre următoarele cazuri:

  • Dacă plata nu a fost acceptată de procesatorul de plăți agreat de Dedeman - datele cardului furnizate de client sunt eronate/incomplete;
  • Cardul nu este acceptat de procesatorul de plăți agreat de Dedeman sau tranzacția nu este acceptată de banca emitentă;
  • Clientul a părăsit pagina procesatorului fără a finaliza plata;
  • Plata prin OP (virament bancar/internet banking), nu a fost efectuată/confirmată în 5 zile lucrătoare;
  • Livrarea prin curier/mijloacele de transport Dedeman nu a fost posibilă (ex. clientul nu poate fi contactat telefonic de către curier și/sau fizic, la adresa indicată pentru livrarea bunurilor cumpărăte, etc.);
  • Clientul nu ridică produsele comandate în cel mult 14 zile calendaristice de la data informării în scris (e-mail/SMS) despre faptul că produsele comandate au fost facturate și pot fi ridicate din magazin.
  • Dacă prețul produsului a fost afișat eronat și este derizoriu (așa cum este definit în Art. 1665 al Codului Civil).

În cazul anulării comenzii, DEDEMAN nu datorează daune clientului.

Dreptul la retur

Conform OUG nr. 34/2014, cumpărătorul are posibilitatea de a se retrage din contractul de la distanță în termen de 14 zile calendaristice de la data la care clientul intră în posesia comenzii. Mai multe detalii cu privire la acest aspect, poți găsi aici.

Unele facilități puse la dispoziția clienților în magazinul online, cum ar fi anumite modalități de livrare și plată, pot fi condiționate/restricționate în funcție de magazinul selectat și de alte condiții care țin de stoc și metode specifice de livrare.

Din motive întemeiate ce țin de situații care pot provoca prejudicii companiei, Dedeman poate restricționa accesul unor clienți la anumite facilități puse la dispoziție în magazinul online, cum ar fi modalitățile de plată și livrare.

În cazul comenzilor online cu ridicare din magazinele Dedeman, termenul optim pentru ridicarea bunurilor este de 48h, din momentul facturării și predării la departamentul Transport, în orarul de funcționare al magazinului. Dedeman este de acord ca, pentru comenzile online cu Ridicare din magazin, ridicarea produselor să se realizeze în cel mult 14 zile calendaristice de la data informării în scris (e-mail/SMS) despre faptul că produsele comandate au fost facturate și pot fi ridicate din magazin.

În cazul în care produsele nu vor fi ridicate în termen de cel mult 14 zile calendaristice, precum și din cauza faptului că Dedeman nu poate asigura un stoc permanent al produsului și nici depozitarea acestuia peste termenul anterior menționat, se va considera comanda ca fiind anulată și se va returna Clientului suma achitată în avans, în contul din care a fost efectuată plata. Mai multe detalii despre serviciul Ridicare din magazin, poți găsi aici.

În cazul comenzilor achitate electronic, vânzătorul nu poate fi făcut responsabil pentru niciun alt cost suportat de cumpărător, cum ar fi de exemplu comisioanele de operațiune, comisioane de conversie valutară (în cazul în care plata nu se face în lei) aplicate de către banca emitentă a cardului utilizat de către cumpărător. Întreaga responsabilitate este a clientului, iar eventualele litigii vor fi soluționate între acesta și banca emitentă a cardului.

Dreptul de proprietate intelectuală

DEDEMAN este deținătorul tuturor drepturilor de proprietate intelectuală asupra magazinului online, respectiv asupra mărcilor, designului, funcționalităților site-ului, imaginilor și specificațiilor tehnice.

Conținutul site-ului Dedeman incluzând, dar fără a se limita la însemnele grafice, denumirile, mărcile (cum sunt, de exemplu: numele site-ului și a companiei Dedeman, simboluri, imagini, texte, fișiere multimedia) sunt proprietatea DEDEMAN SRL și nu pot fi preluate și/sau folosite fără acordul prealabil scris al proprietarului.

Vizitatorii prezentului site au posibilitatea de a copia informații de pe acest site, pentru a le folosi doar în scop personal, non-comercial și fără a le șterge sau a modifica. Modificarea sau utilizarea materialelor de pe acest site în alte scopuri decât de informare, respectiv utilizare în calitate de client, este strict interzisă.

Prin accesarea acestui site, vizitatorii sunt de acord că orice denumire, logo, marcă comercială sau marcă de servicii, texte, documente și fișiere media prezentate pe acest site sunt deținute de către Dedeman și nu pot fi utilizate de către utilizator, decât în scop informativ. Dedeman va acționa prin mijloace legale dacă drepturile de proprietate intelectuală și drepturile de autor sunt încălcate.

În cazul în care Dedeman oferă Vizitatorului/Clientului dreptul de a utiliza într-un anumit fel conținutul site-ului, acesta îl va utiliza numai în scopul în care acesta a fost definit și pe o perioadă definită în acord.

Orice modificare neautorizată a site-ului este interzisă.

Limitarea răspunderii

Prin accesarea site-ului ești de acord ca utilizarea să se realizeze pe propria răspundere. Dedeman nu este responsabil pentru niciun incident direct sau indirect sau orice alte pierderi, costuri sau cheltuieli de orice natură care pot apărea ca urmare a accesării sau navigării în site sau prin intermediul descărcărilor de date (text, imagini, video sau audio).

De asemenea, Dedeman nu este responsabil de nicio daună provocată de viruși, bug-uri, acțiuni umane sau orice defecțiune a sistemului informatic sau orice alte erori, defecțiuni sau întârzieri de comunicații în transmisiile pe dispozitive.

Toate informațiile și materialele conținute pe acest site sunt furnizate în mod gratuit, fără niciun fel de garanție. Sub nicio circumstanță, compania Dedeman nu va fi responsabilă pentru nicio daună directă, indirectă, accidentală, specială care rezultă din utilizarea sau incapacitatea de a utiliza acest site și nu va fi responsabilă de daunele ce sunt rezultat al greșelilor, omisiunilor, intreruperilor, erorilor, defecțiunilor, întârzierilor în funcționare sau transmisie sau orice neîndeplinire de performanță a site-ului.

Odată cu crearea și utilizarea contului de client, utilizatorul este responsabil de menținerea confidențialității datelor de logare (accesare). Utilizatorul va păstra confidențialitatea userului și a parolei și le va folosi responsabil pentru gestionarea comenzilor și a facilităților puse la dispoziție în contul clientului. Utilizatorii își asumă responsabilitatea exclusivă pentru utilizarea contului și confidențialitatea parolei.

Prin accesarea site-ului/aplicației, crearea contului de utilizator și plasarea comenzilor, clientul acceptă în mod expres și fără echivoc Termenii si conditiile site-ului și condițiile în care se desfășoară procesul de comandă online, așa cum sunt acestea prezentate pe site.

Dedeman nu poate fi responsabil pentru daune ce rezultă din pierderea bunurilor cumpărate sau din utilizarea Bunurilor după livrare, exceptând garanțiile legale și convenționale acordate.

Dedeman își rezervă dreptul de a modifica oricând termenii și condițiile site-ului și aplicației mobile în care se desfășoară procesul de comandă online. Clientul are opțiunea să accepte termenii și condițiile, sau să nu accepte, situație în care nu are posibilitatea să plaseze comenzi online. Contractul la distanță încheiat se derulează sub termenii și condițiile valabile la data realizării acordului de voințe.

Utilizarea site-ului

În anumite zone ale site-ului, vizitatorii pot trimite texte, fișiere, imagini, poze, fișiere video, audio sau alte materiale generate de utilizatori. Dedeman își rezervă dreptul de a nu afișa pe site/șterge orice conținut generat de utilizatorul care nu respectă termenii de mai jos. În acest sens, utilizatorii se angajează că vor respecta următoarele:

  • să nu trimită conținut ilegal, defăimător, calomnios, obscen, amenințător, hărțuitor, abuziv, rasist și să nu încalce drepturile de proprietate intelectuală sau alte materiale care ar putea constitui sau încuraja comportamente care ar putea fi considerate infracțiuni;
  • să nu trimită niciun fel de informație personală sau să încalce confidențialitatea altei persoane fizice, indiferent în ce mod, inclusiv prin trimiterea de date personale ale acestora;
  • să nu încarce materiale software pe site, link-uri sau fișiere care conțin viruși, fișiere corupte sau orice alt software similar sau programe care ar putea afecta în mod negativ funcționarea site-ului sau elemente ale site-ului; să nu modifice în niciun fel codul sursă al site-ului sau alte tehnologii / aplicații integrate în site, cu excepția cazului în care este autorizat în mod expres în scris de către Dedeman.
Opiniile/Recenziile referitoare la produse

Această secțiune are rolul de face transparente regulile de postare a recenziilor pe site-ul www.dedeman.ro și în aplicația DEDEMAN, pentru a oferi clienților șansa de a-și împărtăși unii altora experiența în urma cumpărării sau utilizării produselor.

Prin exprimarea unei recenzii legate de experiența ta cu produsele, ne oferi dreptul de a găzdui, reproduce și posta opiniile verificate, fără a obliga compania la efectuarea vreunei plăți către utilizator/client sau către o terță parte.

Recomandări și reguli pentru publicarea opiniilor pe site-ul Dedeman:

  • Poți include în comentariu sugestii privind produsele vândute de Dedeman, ca urmare a achiziționării sau utilizării bunului de către tine, fapt care să-i ajute pe ceilalți clienți în a-și forma o opinie cu privire la produs;
  • În exprimarea opiniilor, te rugăm să faci referire la caracteristicile și la modul de folosire a produsului și nu la alte aspecte cum ar fi: livrare, oferte, prețuri, etc.
  • Informațiile trimise să fie realiste, neînșelătoare, fie pozitive, fie negative, iar exprimarea opiniei să fie strict legată de caracteristicile și natura pentru care a fost creat produsul;
  • Nu include în corpul comentariului datele tale personale sau informații confidențiale despre alte persoane;
  • Recenziile se publică pe site în maximum 3 zile lucrătoare de la data transmiterii acestora, daca se constată ca îndeplinesc criteriile de legalitate, în urma verificării acestora. Recenziile sunt verificate pentru a se constata că provin de la consumatori care au achiziționat sau utilizat produsele respective.
  • Pe site și în aplicație vor fi publicate doar recenziile exprimate de consumatorii care au utilizat sau achiziționat efectiv produsele și au un cont de utilizator;
  • Numele si prenumele setate în cont se preiau automat în recenzia pe care o postezi pe site-ul Dedeman sau în Aplicația Dedeman și vor fi făcute publice. Dacă nu dorești să îți fie facute publice datele personale (numele și prenumele), te invităm să îți setezi un Nume public (alias), iar recenziile pe care le vei posta ulterior acestei setări, vor fi publicate sub acest „alias”.
  • Ne rezervăm dreptul de a nu publica recenzii conținând un limbaj injurios sau defăimător, critici la adresa altor clienți care au postat mesaje anterioare;
  • Ne rezervăm dreptul de a nu publica păreri sau întrebări cu privire la stoc și disponibilitate produs, preț, livrare și alte servicii. Pentru astfel de solicitări, te rugăm să folosești formularul de contact, pe care îl găsești aici;
  • Ne rezervăm dreptul de a nu publica mesaje care fac referire la produsele și ofertele altor companii, persoane de contact sau orice legătură către acestea (adresa site web, adresa de e-mail, nr de telefon, adresa fizică, alte date de contact);
  • Ne rezervăm dreptul de a nu publica recenzii ce induc în eroare în mod intenționat clientul, opinii răuvoitoare sau false;
  • Nu vom publica recenzii sau recomandări false ca venind din partea unor consumatori și nu vom prezenta recenziile sau recomandările unor consumatori pe platformele de comunicare socială pentru a promova anumite produse.

Când consideri că o recenzie încalcă aceste recomandări, te rugam să ne semnalezi acest aspect pe suportclienti@dedeman.ro.

Publicitate și confidențialitate

Cumpărătorul nu va face publice unor terți, prin orice mijloace, nicio informație cu caracter privat primită de la vânzător, sub sancțiunea obligării acestuia la plata de daune interese.

Vânzătorul își rezervă dreptul de a folosi informațiile furnizate de către cumpărător în vederea realizării contractului la distanță. De asemenea, cumpărătorul nu va face publică niciunei terțe părți nicio informație cu privire la comandă fără acordul scris al Vânzătorului.

Vânzătorul își rezervă dreptul, în baza acordului utilizatorului, de a stoca și folosi în interes propriu, în scopul realizării activităților de marketing, orice informație furnizată de către cumpărător prin intermediul site-ului www.dedeman.ro. De asemenea, el nu va furniza niciunei terțe părți informațiile primite de la cumpărător, cu excepția partenerilor agreați, furnizori de servicii cu care există un contract prin care se protejează aceste date primite de la cumpărător.

Termeni remarketing

În paginile website-ului www.dedeman.ro, prin folosirea unei etichete pentru remarketing (remarketing tag) și a codului de conversie primite de la Google AdWords sunt colectate cookie-uri. Mai multe detalii privind fișierele de tip cookies folosite de site-ul dedeman.ro, poți găsi aici.

Eticheta pentru remarketing Google colectează cookie-uri pentru a afișa anunțuri în website-urile rețelei Google Display și în Google Search. Atunci când utilizatorii vizitează o pagină a website-ului care conține un remarketing tag, cookie-ul browser-ului pe care îl folosesc este adăugat unei liste pentru remarketing. O listă pentru remarketing este un set de module cookie de utilizator, generate de una sau de mai multe etichete pentru remarketing.

Google AdWords folosește aceste cookie-uri pentru a afișa anunțuri sponsorizate în website-urile rețelei Google Display și în Google Search utilizatorilor care au vizitat paginile site-ului www.dedeman.ro.

În cazul în care vizitatorii site-ului Dedeman nu sunt acord cu utilizarea modulelor cookie de către Google, aceștia pot dezactiva afișarea anunțurilor prin Managerul preferințelor anunțurilor. Partenerii noștri nu vor colecta informații personale cum ar fi nume, adresa de e-mail, adresa poștală sau număr de telefon. În cazul în care vizitatorii site-ului Dedeman nu sunt de acord cu utilizarea modulelor cookie de către partenerii noștri de publicitate, aceștia pot dezactiva afișarea anunțurilor folosind setările cookies de aici.

ACCESAREA SITE-ULUI

Prin accesarea site-ului ești de acord ca datele tale cu caracter personal să fie păstrate și prelucrate de compania DEDEMAN și, după caz, de către Parteneri. Informațiile pe care ni le transmiți sunt tratate cu maximă confidențialitate și exclusiv în scopurile pentru care au fost colectate, conform Notei de informare disponibilă aici.

Datele tale vor fi prelucrate în conformitate cu dispozițiile Regulamentului (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date.

Prelucrăm datele cu caracter personal pentru crearea și administrarea unui Cont de Utilizator pentru achiziționarea Produselor; informarea utilizatorilor privind prelucrarea comenzilor (confirmarea comenzilor plasate, expediere, facturare livrarea Produselor comandate; returnarea produselor, rambursarea contravalorii produselor returnate în magazine) sau prin retragere din contractele încheiate la distanță, transmiterea de comunicări comerciale (dacă avem consimțământul tău și în temeiul interesului legitim al societății DEDEMAN, al firmelor din grupul DEDEMAN și, după caz, al Partenerilor), crearea unei baze de date pentru realizarea de rapoarte statistice, etc.

DEDEMAN, în anumite situații, poate dezvălui informațiile tale cu caracter personal, după caz, Partenerilor, unor firme din grup sau unor terți autorizați, cu care societatea a încheiat diverse contracte.

Orice prelucrare a datelor tale cu caracter personal se va face cu respectarea Politicii privind protectia datelor cu caracter personal, pe care o poți accesa aici.

Facturarea și emiterea documentelor însoțitoare ale coletului

Vânzătorul va emite pe baza informațiilor deținute de acesta și a celor furnizate de cumpărător o factură pentru bunurile livrate. Totodată, coletul/bunurile vor fi însoțite de documentația trimisă de furnizor și prevăzută de lege pentru produsul /produsele comandat(e), după caz: certificat/declarație de conformitate, certificat de garanție, instrucțiuni de utilizare, etc.

Clientul are obligația de a furniza date complete și corecte, necesare emiterii facturii conform legislației în vigoare. În acest sens, Dedeman nu va solicita clientului, prin formularele prezente în site, alte informații, de natură confidențială decât cele necesare emiterii facturii, livrării produselor sau ducerii la bun sfârșit a procesului de comandă online.

În vederea finalizării cu succes a proceselor de comandă online, clientul are obligația de a actualiza informațiile personale în contul său.

În cazul în care factura nu este disponibilă în contul clientului, în maximum 48 de ore de la primirea bunurilor, acesta este rugat să trimită o sesizare pe adresa de e-mail suportclienti@dedeman.ro.

Limitări ale răspunderii

În cazul în care prețurile sau alte detalii referitoare la produse/promoții au fost afișate greșit, inclusiv din cauza faptului că au fost introduse greșit în baza de date, ne alocăm dreptul de a anula livrarea respectivului produs și de a anunța clientul telefonic/e-mail în cel mai scurt timp despre eroarea apărută, dacă produsul nu s-a livrat încă.

Caracteristicile produselor prezentate pe site sunt preluate/puse la dispoziție de producători/furnizori/parteneri ai DEDEMAN. Nu ne asumam răspunderea pentru corectitudinea acestor informații.

Imaginile sunt prezentate pe Site cu titlu de exemplu, iar produsele livrate pot diferi de imagini în orice mod datorită modificării caracteristicilor, fără notificare prealabilă de către producători.

Livrarea și acceptarea bunurilor

Vânzătorul se obligă să livreze bunurile catre Cumpărător prin intermediul companiilor de curierat agreate sau a mijloacelor de transport Dedeman/a partenerilor externi agreați, sau în sistem de Ridicare din magazin, conform opțiunii Clientului.

Livrarea bunurilor se face doar pe teritoriul României. Mai multe detalii privind modalitățile de livrare oferite de către Dedeman, poți găsi aici.

Cumpărătorul are dreptul să nu accepte bunurile livrate în cazul în care acestea nu sunt conforme cu detaliile tehnice specificate în pagina produsului. În acest caz, Vânzătorul își asumă responsabilitatea sa faca toate diligentele pentru aducerea produselor la conformitate.

Cumpărătorul va intra în proprietatea bunurilor dupa semnarea documentului de transport și efectuarea plății (dacă aceasta nu a fost în prealabil efectuată prin card sau virament bancar) către curier sau personalul Dedeman.

De asemenea, consumatorul (persoană fizică) are dreptul de retur a produselor în termen de 14 zile de la primirea acestora. Te rugăm să accesezi condițiile de retur de aici.

Forță majoră

Forța majoră (eveniment imprevizibil, incontrolabil și inevitabil ce afectează derularea contractului) exonerează de răspundere partea care o invocă.

Litigii. Legea aplicabilă

Relațiile contractuale dintre părți sunt guvernate de legea română. Orice litigiu care nu poate fi rezolvat pe cale amiabilă va fi trimis spre soluționare instanțelor competente.

DEDEMAN își rezervă dreptul de a modifica informatiile publicate pe site fără a notifica clienții, varianta aplicabilă fiind cea de la data încheierii unui contract la distanță sau a utilizarii unor Servicii.

Alte informații

  • Promoțiile sunt valabile pentru perioade limitate de timp sau în limita stocului disponibil, specificate pe pagina de prezentare a bunurilor din magazinele online.
  • Produsele, serviciile, prețurile și informațiile cu privire la disponibilitatea de stoc afișate într-unul din magazinele online Dedeman aferent unui oraș pot fi diferite. DEDEMAN nu poate fi făcut responsabil pentru prejudiciile create de informațiile publicate în magazinul online, din erori ce nu îi aparțin. DEDEMAN își rezervă dreptul de a completa și/sau modifica orice informație din magazinul online fără a anunța în prealabil utilizatorii site-ului.

Modalitate de contact

Comunicarea cu magazinul online DEDEMAN se realizează în momentul interacțiunii, prin:

  • intermediul formularului de contact disponibil, pe site;
  • intermediul adresei de e-mail suportclienti@dedeman.ro;
  • telefonic la 0234 525 525.

Termeni și condiții Ver.1, Rev. 2 - Iunie 2025