SISTEMUL DE MANAGEMENT INTEGRAT

Motivele adoptarii unui sistem de management integrat calitate-mediu

Decizia strategica de adoptare a sistemului de management integrat calitate-mediu (denumit, in continuare, SMI) a fost luata in vederea imbunatatirii performantei si oferirii unei baze de dezvoltare durabila a organizatiei, prin realizarea unui echilibru intre societate, economie, mediu. Beneficiile potentiale vizeaza furnizarea consecventa de produse si servicii care satisfac toate categoriile de cerinte (client, legale si reglementate), cresterea satisfactiei clientului, stabilirea riscurilor si oportunitatilor asociate, demonstrarea conformitatii cu cerintele SMI complementare celor pentru produse si servicii.

La baza SMI proiectat si implementat pentru cerintele afacerii stau trei concepte identice si integrate, respectiv abordarea procesuala, gandirea bazata pe riscuri si oportunitati si ciclul PDCA. Principiile SMI identificate sunt orientarea catre client, leadership, angajamentul personalului, abordarea bazata pe proces, imbunatatirea, luarea deciziilor pe baza de dovezi, managementul relatiilor cu partile interesate.

1. Suntem dedicati in protejarea mediului

Prin implementarea sistematica a managementului de mediu, demonstram clientilor si intregii comunitati ca protejarea mediului este printre cele mai importante preocupari ale companiei. Astfel, ne-am propus sa protejam mediul prin diminuarea si prevenirea impacturilor daunatoare, reducerea la minim a posibilelor efecte daunatoare ale conditiilor de mediu asupra organizatiei, si prin imbunatatirea continua a performantei de mediu.

2. Conformarea la cele mai inalte standarde privind calitatea serviciilor si produselor furnizate

Prin adoptarea unui sistem de management al calitatii, scopul nostru este de a imbunatati constant performanta globala si capacitatea de a pune la dispozitie in mod consecvent produse si servicii care satisfac cerintele si asteptarile atat ale clientului cat si cele legale.

3. Vezi Politica SMI si obiectivele propuse pentru anul in curs:

SISTEMUL DE MANAGEMENT INTEGRAT CALITATE-MEDIU implementat in DEDEMAN S.R.L este bazat pe satisfacerea cerintelor standardelor internationale SR EN ISO 9001 : 2015 si SR EN ISO 14001 : 2015 si urmareste atat satisfacerea cerintelor clientilor, a cerintelor legale, a celor reglementate, cat si imbunatatirea continua a calitatii serviciilor oferite clientilor, in conditii de eficienta economica pentru firma si de mentinere a reputatiei firmei pe piata de profil.

Dedicarea fata de clienti si preocuparea constanta asupra nevoilor clientilor externi/interni ramane in continuare un obiectiv pe care DEDEMAN S.R.L. il considera unul principal/prioritar, aceasta dedicare fiind prezenta si in sloganul companiei: Dedicat planurilor tale.