Feedback

Feedback

Informații

  • Serviciul este destinat livrării și descărcării materialelor grele pentru că acestea se realizează prin intermediul macaralelor sau a camioanelor Dedeman, prevăzute cu sistem pentru descărcarea paleților.
  • Produsele ce pot fi livrate cu acest tip de serviciu sunt: ciment, var hidratat, tencuieli, adezivi, sape, mortare, ipsosuri, cărămidă, bca, pavaj, borduri, bolțari, plasă sudată, tigla de beton si ceramica, oțel beton, peleti, brichete de rumegus, lemne de foc etc.
  • În cazul livrărilor cu produse paletizate se aplică un cost de descărcare/palet ce va fi inclus în valoarea transportului.
  • Poți opta pentru livrarea cu flota Dedeman – materiale grele atât pentru comenzile online, cât și pentru achizițiile din magazinele fizice.
  • Prețul transportului este calculat în funcție de zona de livrare, greutatea totală și numărul de paleți din comandă. Costul total îți va fi comunicat, după caz: 
    1. În coșul de cumpărături, înainte de finalizarea comenzii - pentru comenzile plasate online.
    2. De către colegii de la Transport - pentru achizițiile din magazin.

De reținut

  • Plata ramburs NU este disponibilă pentru acest serviciu de livrare.
  • Termenul de livrare diferă de la un magazin la altul.
  • Programul de livrare este de luni până vineri, între orele 8:00-17:00.
  • Transportul este asigurat până în zonele unde mașinile pot parca in condiții de siguranță.
  • Utilajul de descarcare a paletului de marfa se poate folosi doar in zonele unde suprafata este stabila (ex: teren asfaltat sau cu beton).
  • Este posibil ca Dedeman să solicite clientului prezentarea unui Permis de Liberă Trecere, eliberat de Primărie, în cazul zonelor unde sunt impuse anumite restricții de circulație (ex: limitare de tonaj, acces interzis, oprire interzisă).
  1.  

Atenție!

  • Se recomandă ca în momentul livrării să te asiguri că dispui de persoane care să te ajute la transportul produselor de la mașina Dedeman până în casă/curte/apartament.
  • În situația în care la numerele de telefon puse la dispoziție în vederea livrării, nu răspunde nimeni, nu ne asumăm răspunderea pentru neplăcerile cauzate de întârzieri. În acest caz, transportul va fi reprogramat.
  • Nu ne asumăm răspunderea pentru întârzierile în livrarea mărfurilor, cauzate de forță majoră: inundații, căi de acces înzăpezite sau impracticabile, etc. În aceste cazuri, transportul va fi reprogramat.

Pentru mai multe detalii, te rugăm să contactezi Serviciul Suport Clienți la numărul de telefon 0234 525 525 sau prin e-mail la adresa suportclienti@dedeman.ro.