Livrarea prin curier

Acest tip de livrare se realizează prin intermediul companiilor prestatoare de servicii de curierat cu care Dedeman a încheiat un contract în acest sens.

  • Serviciu destinat produselor mici și ușoare.
  • Prețul transportului este calculat în funcție de zona de livrare, volumul și greutatea totală a comenzii.
  • În coșul de cumpărături ești informat asupra costului total al transportului.
  • Suma maximă ce poate fi achitată la curier este de 5.000 lei (Persoane Juridice) și 10.000 lei (Persoane Fizice).

Condiții de transport prin curier:

  • costul pentru livrarea produselor prin curier este achitat de către client; acesta este determinat în principal de greutatea și volumetria produselor, dar pot apărea costuri suplimentare în funcție de zona unde se află localitatea de destinație;
  • pentru livrarea coletelor în altă localitate decât cea specificată la adresa de livrare (și tiparită pe AWB) este posibil să fie percepute taxe suplimentare de către curier pentru redirecționarea comenzii. Acestea îți vor fi comunicate de către curier în momentul livrării;
  • termenul de livrare este cel specificat în momentul plasării comenzii, fiind comunicat și în e-mailul de confirmare;
  • livrarea produselor se efectuează conform programului de lucru al curierului, de luni până vineri, în intervalul orar 09:00 - 17:00;
  • la primirea comenzii, ai posibilitatea să verifici integritatea coletelor, însă NU și conținutul acestora;
  • transportul este asigurat până în zonele unde mașinile pot parca în condiții de siguranță;
  • în cazul coletelor a căror greutate depășește 31.5 kg, conducătorul autovehiculului va ajuta la descărcarea produselor din mașină, însă nu și la manipularea lor în vecinătate. De aceea, îți recomandăm să te asiguri că ai persoane care să te ajute la transportul produselor de la mașina cuierului până în casă/curte/apartament;
  • în situația în care la numerele de telefon puse la dispoziție în vederea livrării, nu răspunde nimeni, nu ne asumăm răspunderea pentru neplăcerile cauzate de întârzieri. În acest caz, transportul va fi reprogramat;
  • nu ne asumăm răspunderea pentru întârzierile în livrarea mărfurilor cauzate de forță majoră (inundații, căi de acces înzăpezite, impracticabile). În acest caz, transportul va fi reprogramat.

Recomandări

În momentul recepționării produselor, te rugăm să prezinți curierului un act de identitate, dacă acesta îți este solicitat. De asemenea, te rugăm să verifici integritatea coletului și să refuzi primirea acestuia dacă ambalajul prezintă urme vizibile de deterioare, murdărie sau din interiorul coletelor se aud zgomote de produs spart și să soliciți curierului completarea unui Proces Verbal de marfă deteriorată la livrare.

Pentru mai multe detalii, te rugăm să contactezi Serviciul Suport Clienți la numărul de telefon

0234 525 525
sau prin e-mail la adresa
suportclienti@dedeman.ro
.

A fost folositoare informatia?
Distribuie: