Livrarea prin curier

Livrarea produselor se realizeaza si prin intermediul companiilor prestatoare de servicii de curierat cu care Dedeman a incheiat un contract in acest sens. Livrarea are loc din depozitul online catre adresa mentionata in comanda, cu costul afisat inainte de finalizarea acesteia.

In cazul livrarii prin curier, aveti posibilitatea sa deschideti coletul si sa intrati in posesia produselor dupa ce semnati documentele de transport si ati achitat contravaloarea produsului (daca ati optat pentru plata ramburs).

Persoanele juridice pot achita suma maxima de 5000 lei iar persoanele fizice 10000 lei.

Conditii de transport prin curier:

  • costul pentru livrarea produselor prin curier este achitat de catre client;
  • costul de livrare este determinat in principal de greutatea si volumetria produselor, dar pot aparea costuri suplimentare in functie de zona unde se afla localitatea de destinatie;
  • termenul de livrare este cel specificat in momentul plasarii comenzii (in rubrica "sumar comanda"), fiind comunicat si in e-mailul de confirmare.

Coletele a caror greutate depaseste 40 kg se livreaza in urmatoarele conditii:

  • Transportul este asigurat pana in zonele unde masinile pot parca in conditii de siguranta.
  • Conducatorul autovehiculului va ajuta la descarcarea produselor din masina, insa nu si la manipularea lor in vecinatate. De aceea, va recomandam sa aveti persoane care sa va ajute la transportul produselor de la masina pana in casa/curte/apartament.
  • In situatia in care, la numerele de telefon lasate nu raspunde nimeni, nu ne asumam raspunderea pentru neplacerile cauzate de intarzieri. In acest caz, transportul va fi reprogramat.
  • Nu ne asumam raspunderea pentru intarzierile in livrarea marfurilor cauzate de forta majora (inundatii, cai de acces inzapezite, impracticabile). In acest caz, transportul se va reprograma.

Livrarea produselor se efectueaza conform programului de lucru al curierului, de luni pana vineri, in intervalul orar 09.00 - 17.00.

Recomandari

In momentul receptionarii produselor, va rugam sa prezentati curierului un act de identitate, daca acesta va este solicitat;

Va rugam sa verificati integritatea coletului;

Va rugam sa refuzati primirea coletului daca ambalajul prezinta urme vizibile de deterioare, murdarie sau sesizati ca produsul nu este in stare buna (din interior se aud zgomote de produs spart) si sa solicitati curierului completarea unui Proces Verbal de marfa deteriorata la livrare.