icon_ceas_alb
In perioada sarbatorilor de iarna, magazinele Dedeman si Serviciul Suport Clienti vor avea programul modificat. Vezi programul ›
  • Bun venit la Dedeman
  • Ai o intrebare? Suna acum la Suport Clienti: 0234 525 525
Cuvinte cheie
    Categorii recomandate
      Produse
        Cosul
        meu
        0 produse
         

        Va rugam sa va actualizati browser-ul de navigare pe internet!

        Stimati clienti, pentru a va putea bucura de o experienta de navigare cat mai placuta si a putea beneficia de toate functionalitatile site-ului Dedeman, va rugam sa va instalati un browser compatibil.

        Va recomandam una din versiunile de mai jos:

        x

        Ghid de cumparare online

        Livrarea prin Flota Dedeman


        Livrarea se realizeaza de la magazinul fizic Dedeman de unde ati plasat comanda online prin intermediul serviciului de transport Dedeman (programul de livrare este de luni pana vineri intre orele 9-17). Taxa pentru transportul marfurilor se calculeaza in functie de valoarea marfii, tipul produselor, precum si de distanta pana la locatia unde doriti livrarea.

        Livrarea marfurilor cu Flota Dedeman Standard se poate face intr-un interval de la 2 pana la 5 zile lucratoare in functie de zona unde se afla adresa de livrare. 


        Termeni si conditii generale cu privire la livrarea prin mijloacele de transport Dedeman

         

        1. Transportul este asigurat pana in zonele unde masinile pot parca in conditii de siguranta. Este posibil ca Dedeman sa solicite clientului, prezentarea unui Permis de Libera Trecere eliberat de primarie, in zone in care sunt impuse anumite restrictii de circulatie (limitare de tonaj, acces interzis si oprire interzisa).
        2. Conducatorul autovehiculului va ajuta la descarcarea produselor din masina, insa nu si la manipularea lor in vecinatate. De aceea, va recomandam sa aveti persoane care sa va ajute la transportul produselor de la masina Dedeman pana in casa/curte/apartament.
        3. In situatia in care, la numerele de telefon lasate nu raspunde nimeni, nu ne asumam raspunderea pentru neplacerile cauzate de intarzieri. In acest caz, transportul va fi reprogramat.
        4. Nu ne asumam raspunderea pentru intarzierile in livrarea marfurilor cauzate de forta majora (inundatii, cai de acces inzapezite, impracticabile). In acest caz, transportul se va reprograma.

        Termenul de livrare comunicat in e-mailul de confirmare si in sumarul comenzii este respectat doar in cazul in care plata produselor si a serviciilor este confirmata de catre Dedeman, cu cel putin 24 ore inainte de data programata pentru livrare. Daca acest termen nu este respectat, livrarea va fi reprogramata.


        Pentru platile efectuate prin transfer bancar sau online banking, termenul de validare este dupa cum urmeaza:


          aproximativ o zi lucratoare pentru platile efectuate din Romania in aceeasi banca (plati intra-bancare);

          aproximativ 2 zile lucratoare pentru platile efectuate din alta banca (plati inter-bancare);

          minimum 2 zile lucratoare pentru platile efectuate din Romania prin Trezorerie;

          minimum 2 zile lucratoare pentru platile efectuate din afara tarii.

         

        Pentru ale informatii legate de livrare aveti posibilitatea transmiterii unei solicitari prin intermediul formularului de contact, pe adresa de e-mail suportclienti@dedeman.ro sau puteti apela Serviciul Suport Clienti Dedeman la numarul unic de contact 0234.525.525 (tarif normal).

        Va rugam alegeti judetul

        Magazin online Dedeman

        Pentru a afisa preturile exacte ale produselor va rugam sa alegeti judetul si magazinul: Pentru a intra in magazinul online alege judetul si magazinul cel mai apropiat.