Conditii generale de livrare

Livrarea produselor comandate de la Dedeman se efectueaza pe intreg teritoriul Romaniei, prin modalitatea de livrare disponibila si afisata.

Atentie!

Produsele care au afisat in pagina de produs mesajul "Disponibil online - Livrare Curier" se livreaza exclusiv prin curier din depozitul online Dedeman. De asemenea, produsele care au afisat mesajul "Disponibil online - Livrare din magazin Dedeman Oras" se livreaza prin flota Dedeman in localitatea selectata de dvs.

Din motive logistice, comenzile ce contin produse voluminoase, cele ce contin ceramica sau materiale grele (caramida, BCA) se livreaza exclusiv prin flota Dedeman in orasele unde exista magazin Dedeman.

Pentru mai multe detalii va rugam sa apelati Serviciul Suport Clienti la numarul de telefon 0234.525.525 sau prin email pe adresa suportclienti@dedeman.ro

In magazinul online Dedeman, livrarea se poate face prin urmatoarele modalitati:

Daca aveti deja cont si ati salvat adrese de livrare si facturare, acestea se vor incarca automat la completarea unei comenzi online.

Costurile de livrare sunt calculate automat in cosul de cumparaturi. Aceste costuri difera in functie de distanta de la magazinul Dedeman de unde a fost plasata comanda pana la adresa de destinatie, precum si de valoarea totala a bunurilor comandate (in cazul livrarii cu flota Dedeman) sau de greutatea produselor (in cazul livrarii prin curier).

Livrarea marfurilor cu Flota Dedeman Standard se poate face intr-un interval de la 2 pana la 5 zile lucratoare in functie de zona unde se afla adresa de livrare.