Anvelopa vara Hinghaus TL MHT 185/65 R15 88T
Nu este valabil pentru livrare în:
Pentru informații despre preț, stoc și livrare, trebuie să ai selectată o localitate:
Niciun magazin din apropiere nu are stoc pentru acest produs
Reșaparea, uneori, cunoscuta ca rematritare, este procesul de remanufacturare conceput pentru a extinde durata de viața utila a anvelopelor.Reșaparea începe cu o inspecție de siguranța a anvelopei. Banda de rulare veche este indepartata, si o banda de rulare din cauciuc noua este aplicata nefixata de "carcasa" folosind utilaje specializate.Anvelopele resapate sunt semnificativ mai ieftine decât pneurile noi. Ca urmare, ele sunt utilizate pe scara larga în operatiuni cum ar fi transport aerian, transport persoane in comun-autobuze și transport comercial. Ele sunt, de asemenea, modul cel mai ecologic de reciclare a anvelopelor uzate - în anumite aplicații, o anvelopa poate fi de pâna la 10 de ori rematritata.Exista doua procese principale utilizate pentru reșaparea anvelopelor pentru vehicule comerciale – tratare la cald si la rece. Ambele procese începe cu inspectia anvelopei, urmata de procesul de polizare a benzii de rulare vechi. Inspecția poate fi efectuata de catre inspector vizual, dar este, de asemenea efectuata si cu ajutorul razelor X. Dupa inspecție și polizare, anvelopele sunt tratate termic, process prin care sunt acoperite cu cauciuc "moale" și apoi tratat în acelasi mod ca si anvelopele noi - mai sus aveti video detaliat. Deși cuvintele "reșapare" sau "remodelare" sunt adesea folosite pentru a descrie anvelopele reșapate, exista o diferența în sensul lor. "Reșaparea" este termenul generic pentru anvelope reconditionare prin care se extinde durata de viața utila a unei anvelope uzate prin adaugarea de noi materiale. "Remodelare se refera expres la refacerea benzii de rulare (nu si al peretelui lateral).În Europa toate anvelopele resapate/remodelate, prin lege, trebuie sa fie fabricate în conformitate cu Regulamentul CE 108 (anvelope auto) sau 109 (anvelope pentru vehicule comerciale). Ca parte a acestui regulament, toate anvelopele trebuie sa fie testate conform acelorasi sarcini și criterii de viteza ca și la anvelopele noi. Contrar credintei populare, anvelopele reșapate sunt incredibil de sigure și sunt fabricate la standarde ridicate cu ajutorul unor mașini sofisticate.Prin Legea toate anvelopele reșapate trebuie sa fie fabricate în conformitate cu un standard european. Acest regulament este obligatoriu în Marea Britanie din Ianuarie 2004 și a devenit lege în întreaga Europa din 2006. Acesta prevede ca toți producatorii care se ocupa cu resaparea anvelopelor trebuie sa certifice ca testele s-au executat cu aceleasi sarcini și criteri de viteza ca la producerea de anvelope noi.Aceste legi au ajutat la reglementarea calitatii și performanței anvelopelor reșapate și sa se asigure ca acestea sunt la egalitate din punct de vedere al calitatii cu o anvelopa noua.În urma acestor noi reglementari, anvelopele reșapate se comporta la fel de bine ca și anvelopele noi și, de asemenea, ofera economii mari cu privire la costurile substanțiale de productie fata de anvelope noi.Absolut orice producator de anvelope de camion, produce anvelopele pentru a rezista mai multor cicluri de viata, ceea ce înseamna ca ele sunt de fapt concepute pentru a fi reșapate. Prin urmare, atunci când un consumator arunca anvelope vechi, de fapt pierde economii substanțiale. Folosirea anvelopelor reșapate poate oferi, de asemenea, si proprietarilor de automobile o economie substanțiala și sunt o alternativa buna la cumpararea anvelope scumpe noi.Reșapare este incredibil de ecologica și este o opțiune practica pentru reciclarea anvelopelor. Reșapare nu amâna pur și simplu eliminarea unei anvelope, dar ajuta la reducerea în mod activ a numarului de anvelope in uz, economisind astfel resursele naturale și ajutand la reciclat.De fiecare data când o anvelopa este reșapata , înseamna o anvelopa noua mai puțin in uz, prin urmare, aceasta ajuta la reducerea numarului de anvelope noi produse anual, precum și extinderea duratei de viața a anvelopei originale. Acest lucru ajuta la salvarea în mod substanțial a resurselor valoroase, cum ar fi petrolul. Iîn general, o anvelopa noua necesita cu 16 litri mai mult petrol decat resaparea anvelopei. Pentru o anvelopa de camion resapata economisim 60 litri de petrol decat am folosi la producerea unei anvelope noi.Anvelopele pot fi resapate de pâna la trei ori și pot fi apoi utilizate ca materie prima in procesul de fabricare de anvelope noi.
Nu există opinii
0 opinii
În această secțiune sunt publicate doar opiniile referitoare la produse.
Solicitările care nu reprezintă o opinie referitoare la acest produs, te rugăm să le scrii aici.