Întrebări frecvente
Cum comand?
Mai simplu decât atât nu se poate: adaugi în coș produsele dorite, completezi adresa de livrare și facturare, alegi modalitatea de livrare și de plată... și finalizezi comanda.
Ai opțiunea de a plasa comanda dintr-un cont activ pe site-ul www.dedeman.ro sau poți continua alegând „Continuă fără înregistrare cont”.
Un cookie este un fișier de mici dimensiuni, format de regulă din litere și cifre. Acesta este descărcat în memoria unui calculator sau a altui tip de dispozitiv folosit pentru navigarea pe internet (smartphone, tabletă, etc.), atunci când utilizatorul accesează un anumit site web.
Pentru a-ți îmbunătăți experiența de navigare online, folosim cookie-uri care facilitează utilizarea magazinului online Dedeman de către vizitatori. Rolul cookie-urilor este de a asigura o interacțiune rapidă și facilă între utilizatori și site-urile web. De asemenea, cookie-urile sunt folosite pentru ca utilizatorii să-și poate relua cu ușurință activitățile la următoarele accesări ale unui site web, vizitat anterior.
Pentru detalii, poți consulta Politica Cookies afișată aici.
Toate detaliile cu privire la Politica privind confidețialitatea și protecția datelor cu caracter personal le poți vizualiza aici.
Dacă ai cont pe site-ul Dedeman, te bucuri de următoarele:
- Înregistrezi rapid cererea de retur;
- Detalii despre cont și setările aferente;
- Comanzi ușor produsele dorite, fără a mai fi necesar să completezi mereu datele tale personale;
- Urmărești în timp util statusul comenzii tale, fără să mai contactezi Serviciul suport clienți Dedeman;
- Vizualizezi istoricul comenzilor;
- Descarci facturile aferente comenzilor online efectuate;
- Trimiți opinii pentru produsele achiziționate și poți acorda stele;
- Întocmești liste personalizate cu produsele preferate;
- Ai datele de livrare și facturare salvate în cont;
- Ai posibilitatea abonării și la newsletter.
Prin accesarea opțiunii „Creează-ți un cont” din meniul Contul meu de pe www.dedeman.ro.
Poți reseta parola prin apăsarea butonului „Ai uitat parola" din Contul meu. Va trebui să completezi adresa de e-mail corespunzătoare contului tău.
Pentru ștergerea contului, poți accesa ramura Setări - Închidere cont din „Contul meu”.
De asemenea, conform regulamentului GDPR, ne poți trimite o cerere de ștergere cont/date personale pe adresa de e-mail protectiadatelor@dedeman.ro. Aceasta va fi preluată și soluționată în termenul legal de maximum 30 de zile calendaristice.
Poți comanda online pe www.dedeman.ro, dacă produsele dorite au disponibil butonul „Adaugă în coș”. Dacă întâmpini dificultăți în plasarea comenzii online, poți contacta Serviciul Suport Clienți la numărul 0234.525.525.
În pagina fiecărui produs este disponibil butonul „Adaugă la Favorite” care îți trimite preferatul într-o listă proprie ce poate fi organizată dupa bunul plac (exemplu: dormitor, living sau chiar decorațiuni și mobilier). Astfel, scapi de grija listelor și a carnețelelor pentru că noile tale favorite sunt sub formă de listă de cumpărături chiar în contul tău, oricând și oriunde.
Mai mult de atât, odată selectate produsele preferate, vei putea înregistra mult mai ușor o comandă online cu acestea.
Produsele au aceleași prețuri în ambele magazine (online/fizic) aferente unui oraș. Pot exista diferențe de preț la magazinele Dedeman din diferite orașe.
Ne pare rău, dar nu ai această posibilitate. Cardurile Cadou Dedeman pot fi achiziționate numai din magazinele fizice. Adresează-te Biroului Relații clienți din cel mai apropiat magazin Dedeman.
Cum plătesc?
În funcție de metoda de livrare selectată/afișată, ai la dispoziție modalitățile de plată disponibile aici.
Poți solicita un link de plată printr-un răspuns la e-mailul primit de tine, pentru reîncercarea plății cu cardul online, menționând dacă dorești ca plata să se realizeze în rate cu un card de credit. De asemenea, poți trimite aceste detalii pe adresa de e-mail suportclienti@dedeman.ro sau la numărul de telefon 0234.525.525.
Da, poți plăti ramburs în cazul livrării prin:
- curier;
- flota Dedeman Standard;
- flota Dedeman materiale voluminoase;
În prezent, serviciul de plată ramburs (la primirea coletului) are prețul de 5.00 lei (TVA inclus).
Da, nimic nu trebuie să stea în calea planurilor tale. Poți plăti în rate fără dobandă prin intermediul cardurilor pe care le vizualizezi aici.
Poți comanda online de pe site-ul Dedeman folosind carduri emise oriunde în lume sub sigla Visa sau MasterCard. Pentru cardurile emise în străinătate, atașate la conturi în altă monedă, conversia se face în lei la cursul valutar al băncii emitente.
Din păcate, nu ai această posibilitate în cazul comenzilor online.
Livrare comandă
Comenzile online se livreaza prin următoarele modalități: cu Flota Dedeman, prin Curier sau Ridicare din Magazin.
Mai multe detalii, poți să vizualizezi aici.
Poți vizualiza costul de livrare aici după ce adaugi în coș produsele dorite, completezi datele de facturare și livrare.
Numai dacă este afișată modalitatea de livrare „Ridicare din magazin” în momentul plasării comenzii.
Ai posibilitatea de a delega o persoană care să-ți ridice comand. Detalii aici.
Pentru a-ți oferi un răspuns concret, trimite toate detaliile completând formularul de aici. Este important să menționezi țara și localitatea exactă unde dorești livrarea, produsele dorite și cantitățile necesare. Vei primi un răspuns în maximum 24 h (în zilele lucrătoare).
Poți să verifici integritatea coletelor, însă NU și conținutul acestora. După verificarea integrității coletului/ambalajului, dacă acesta nu corespunde (prezintă urme vizibile de deterioare, murdărie sau din interior se aud zgomote de produs spart) refuză primirea acestuia.
Livrarea la ușă este disponibilă doar prin metoda livrării prin curier, însă este condiționată de anumite situații. Detalii aici.
Modificare / anulare comandă
Pentru modificarea comenzii, contactează Serviciul Suport Clienți pe e-mail la adresa suportclienti@dedeman.ro.
Te rugăm să reții că anumite modificări sunt condiționate de statusul comenzii.
Te-ai răzgândit? Poti anula comanda:
- din contul tău, dacă nu este în statusul „Comandă facturată”.
- contactând Serviciul Suport Clienți pe e-mail la adresa suportclienti@dedeman.ro; este important să menționenzi numărul comenzii și/sau numele cu care a fost plasată.
Cum returnez
În termen de maximum 30 de zile calendaristice de la achiziţie.
Dacă ești PF beneficiezi de o perioadă de 14 zile pentru a te retrage din contract fără a fi nevoit să justifici decizia de retragere și fără a suporta alte costuri pe lângă costurile suplimentare (este suficient să trimiți comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere prin e-mail la adresa suportclienti@dedeman.ro). Detalii aici.
Dacă ești PJ poți vizualiza aici condițiile în care poți returna comanda ta online.
Garanții
Toate produsele comercializate de Dedeman beneficiază de condiții de garanție conform legislației în vigoare și a condițiilor comerciale ale producătorilor.
Pentru a beneficia de garanție trebuie să deții documentul fiscal în original, precum și certificatul de garanție (dacă acesta a fost emis). Toate detaliile privind politica de garanții le poți găsi aici.