Cum comand

Procesul de comandă online pe site-ul dedeman.ro este simplu, sigur și rapid. Mai jos, regăsești toți pașii care trebuie parcurși în vederea plasării unei comenzi online la Dedeman.

Alegerea produselor dorite

Folosind meniul din partea stângă, aferent categoriilor și subcategoriilor, poți naviga până găsești produsul dorit.

De asemenea, poți ajunge la produsele dorite, folosind funcția de căutare disponibilă în partea de sus a fiecărei pagini din site.

Adăugarea produselor în coș

Pentru a adăuga produsul în coșul de cumpărături, apasă butonul „adaugă în coș”, situat în partea dreaptă a paginii de produs sau direct din pagina de listare a produselor.

Dacă ești la prima accesare a site-ului Dedeman și dorești să adaugi un produs în coșul de cumpărături, se va afișa o fereastră prin care se solicită să alegi un județ/sector și localitatea aferentă.

După alegerea localității și a județului, acestea vor rămâne salvate. Din meniul situat în partea superioară a paginii, poți oricând să alegi o altă localitate.

Adăugarea unui produs în coșul de cumpărături este semnalizată printr-o mini-fereastră situată în partea dreaptă-sus a paginii.

De aici, poți accesa coșul de cumpărături, pentru a actualiza cantitatea produselor adăugate în coș. De asemenea, tot de aici, poți finaliza comanda.

Trimiterea comenzii

  • Dacă ai deja cont în magazinul online Dedeman, te poți autentifica cu adresă de e-mail și parolă, în câmpurile din dreapta, conform imaginii de mai jos. Odată autentificat, poți utiliza adresele de livrare și facturare existente în cont.
  • Dacă nu ai cont și nu dorești să îți creezi unul, poți continua să plasezi comanda apăsând butonul „Continuă fără înregistrare cont”. Dacă dorești crearea unui cont, o poți face prin accesarea butonului „Creează un cont acum”. De asemenea, îți poti crea un cont prin secțiunea din dreapta-sus Contul meu - Creează-ți cont, prin completarea datelor necesare.

Completarea datelor de facturare / livrare

În această etapă va trebui să completezi datele de facturare. Astfel, ai opțiunea de a comanda în calitate de persoană fizică, juridică, PFA sau ONG, prin completarea câmpurilor aferente tipului de persoană. Pe factura fiscală se vor regăsi: codul SAP al articolului, precum și denumirea acestuia.

Dacă adresa de facturare diferă de adresa de livrare, debifează opțiunea „Datele facturii sunt identice cu datele de livrare” și introdu noua adresă de livrare.

Alegerea modalității de livrare

După adăugarea în coș a produselor dorite și completarea câmpurilor obligatorii, în pagina de finalizare a comenzii se afișează toate modalitățile disponibile de plată și livrare. Valoarea costului de livrare se adaugă automat la valoarea comenzii, iar costul pentru transportul produselor diferă în funcție de disponibilitatea produselor, modalitatea de livrare aleasă, precum și de localitatea de destinație.

Cele trei modalități de livrare pe care compania Dedeman le pune dispoziția clienților sunt:

  • livrarea prin curier;
  • livrarea prin flota Dedeman;
  • ridicarea de la magazinul fizic DEDEMAN în care s-a plasat comanda.

Dacă în coș există produse livrabile prin curier și flota Dedeman, vei primi două comenzi: una prin curier (din depozitul online) și una prin Flota Dedeman (din magazinul în care ai plasat comenzile).

Taxele de livrare vor fi separate, în funcție de comandă.

Alegerea modalității de plată

În funcție de modalitatea de livrare, Dedeman pune la dispoziție următoarele modalități de plată:

  • Plata online cu cardul (Visa / Maestro / Mastercard);
  • Plata online în rate fără dobândă prin card de cumpărături Raiffeisen Bank;
  • Plata online în rate fără dobândă prin card de cumpărături BCR;
  • Plata online în rate fără dobândă prin card de cumpărături BT;
  • Plata online în rate fără dobândă cu CardAvantaj de la Credit Europe Bank;
  • Plata online în rate fără dobândă cu carduri emise de Garanti Bank;
  • Plata prin transfer bancar (prin ordin de plată);
  • Plata ramburs - activă doar când în coș există produse care se livrează prin curier și flota Dedeman.

La comenzile mixte, metodele de plată disponibile sunt:

  • prin card online;
  • prin Ordin de plată;
  • prin ramburs.

Finalizarea comenzii

Pentru finalizarea comenzii, te rugăm sa îți exprimi acordul prin bifarea opțiunii „Sunt de acord cu termenii și condițiile", apoi apasă butonul „Trimite comanda”.

După trimiterea comenzii, vei primi un e-mail de confirmare cu detaliile acesteia.

Atenție!

Transportul comenzilor ce urmează a fi livrate în județele unde nu există magazin Dedeman se face exclusiv prin curier.

Din motive logistice, comenzile ce conțin produse voluminoase și urmează a fi transportate în aceste județe, nu vor putea fi onorate.

Pentru mai multe detalii, te rugăm să contactezi Serviciul Suport Clienți la numărul de telefon
0234 525 525
sau prin e-mail la adresa
suportclienti@dedeman.ro
.

A fost folositoare informatia?
Distribuie: