Feedback

Feedback

Termeni si Conditii

 

Informații generale

Magazinul online www.dedeman.ro cuprinde orice fel de informații (texte, poze, baze de date, produse, prețuri, logo-uri, reclame), care constituie conținutul magazinului online www.dedeman.ro, proprietatea companiei DEDEMAN. Orice preluare a conținutului (integrală sau parțială) în alte scopuri decât în interes personal este sancționată de legislația privind drepturile de proprietate intelectuală.

Informațiile oferite în cadrul prezentului site sunt în limba română, fără a exclude prezentarea acestora și în alte limbi. Contractul de vânzare se încheie în limba română.

Accesarea și/sau utilizarea site-ului de către tine constituie ACCEPTAREA prezentelor condiții și va obliga la respectarea acestora.

Orice informație privitoare la contractul încheiat între tine și DEDEMAN se va stoca pentru un timp limitat și va fi disponibilă pentru terți doar la solicitarea organelor judiciare.

Orice comandă confirmată implică vânzătorul și consumatorul - persoana fizică într-un contract la distanță.

Contractul la distanță este încheiat între DEDEMAN, în calitate de vânzător și un consumator - cumpărător, în cadrul prezentului sistem de vânzare organizat de către DEDEMAN, utilizând în mod exclusiv, înainte și la încheierea acestui contract, tehnica de comunicație la distanță cuprinsă în magazinul online.

Momentul încheierii contractului la distanță cu persoana fizică, respectiv, al încheierii contractului de vânzare cu persoana juridică, îl constituie momentul primirii mesajului de confirmare de către consumator, referitor la comanda sa.

Pentru orice eroare survenită în transmiterea de către tine a datelor necesare prelucrării comenzii plasate, ai la dispoziție adresa de e-mail suportclienti@dedeman.ro.

Ulterior prelucrării comenzii de către DEDEMAN, nu ne asumăm răspunderea decurgând din transmiterea de către tine a datelor eronate.

Cu privire la codurile de conduită relevante, conform art. 8 lit. e) din Legea nr. 365/2002 privind comerțul electronic, Legea 363/2007 privind combaterea practicilor incorecte, te rugăm să consulți legislația specifică afișată pe site-ul ANPC, secțiunea „Acte normative".

Prevederile prezentului contract la distanță se completează și cu legea 365/2002 privind comerțul electronic republicată și modificată și cu OUG 34/2014 privind drepturilor consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii.

 

Definiții ale prezentului document:

DEDEMAN acceptă încheierea contractelor la distanță prin mijloace electronice și se obligă, astfel, să repecte legislația aplicabilă încheierii, validității și efectelor juridice ale acestor contracte. În cuprinsul prezentului document, următorii termeni folosiți cu majuscule vor avea, dacă din context nu rezultă altfel, înțelesurile specificate mai jos:

UTILIZATOR: orice persoană care vizitează și/sau interacționează cu site-ul DEDEMAN;

VÂNZĂTOR: DEDEMAN SRL cu sediul în municipiul Bacău, str. Alexei Tolstoi, nr. 8, județul Bacău, cod postal 600093, țara România, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J04/2621/1992 și având C.I.F.: RO 2816464, nr. telefon: 0234/525.525, denumită în continuare DEDEMAN.

CUMPĂRĂTOR: Orice persoană fizică sau persoană juridică care plasează o comandă în magazinul online www.dedeman.ro și care a acceptat termenii și condițiile prezentului contract la distanță.

MAGAZINUL ONLINE: pagini web aparținând Dedeman care se află la adresa www.dedeman.ro, prin intermediul căruia cumpărătorul are acces la informații privind produsele oferite spre vânzare de către DEDEMAN. În magazinul online DEDEMAN sunt puse la dispoziția cumpărătorilor spre vânzare produse din magazinele fizice DEDEMAN, aferente orașului selectat de către vizitator. În funcție de disponibilitate, produsele pot avea mai multe statusuri.

BUNURI: produse puse la dispoziția cumpărătorului spre vânzare de către vânzător prin intermediul magazinului online DEDEMAN.

COMANDĂ ONLINE: comunicare online dintre vânzător și cumpărător, prin care cumpărătorul intenționează să achiziționeze bunuri de la vânzător, pe care acesta din urmă este de acord să le livreze, iar cumpărătorul este de acord să le plătească. Pentru produsele care nu se află în stocul curent de marfă, vânzătorul le poate comanda la furnizor, în urma solicitării clientului în magazin, dar timpul de livrare pentru astfel de comenzi depășește termenul normal de livrare de 24 h - 5 zile;

COMANDĂ CONFIRMATĂ: comanda efectuată online prin intermediul magazinului online www.dedeman.ro de către un cumpărător ale cărui date de identificare și detalii cu privire la comandă au fost validate telefonic ca urmare a contactului dintre acesta și operatorul Serviciului Suport Clienți DEDEMAN.

CLIENT NOU: client care intenționează să achiziționeze produse din magazinul online Dedeman pentru prima dată și care necesită o validare telefonică a comenzii efectuată de către operatorul Serviciului Suport Clienți, desemnat de către DEDEMAN.

 

Orarul de funcționare:

Comenzile pot fi plasate online oricând, dar perioada de procesare a acestora se desfășoară zilnic în intervalul 08:00 - 21:00.

Comenzile plasate în zilele de sâmbătă, duminică și sărbătorile legale vor fi procesate în următoarea zi lucrătoare.

Dacă un client este nou, vânzătorul își asumă acceptarea comenzii din partea cumpărătorului în momentul în care există o confirmare telefonică sau prin e-mail.

Odată lansată comanda online, cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare ulterioară (telefonică sau electronică), precum și cu modul de operare al vânzătorului.

 

Obligații ale vânzătorului:

Vânzătorul pune la dispoziția cumpărătorului, în mod gratuit, informații profesionale cu privire la produsele și serviciile sale, pentru a atinge finalitatea menționată în comanda online. Conținutul publicat în magazinul online DEDEMAN are caracter orientativ și prezintă informații despre produsele comercializate de acesta, precum și alte date considerate de DEDEMAN ca fiind de interes pentru CUMPĂRĂTORI.

DEDEMAN este deținătorul tuturor drepturilor de proprietate intelectuală asupra magazinului online, respectiv asupra mărcilor, designului, funcționalităților site-ului, imaginilor și specificațiilor tehnice.

Caracteristicile produselor și documentația tehnică aferentă acestora, prezentate pe site sunt puse la dispoziție de către producători și furnizori, iar DEDEMAN oferă suportul tehnic pentru afișarea lor.

Vânzătorul întreprinde demersuri în mod constant pentru a prezenta informații cât mai corecte și relevante pentru produsele oferite spre vânzare. Dacă prețurile sau alte informații despre produs au fost afișate greșit, ne alocăm dreptul a nu onora comanda și de a anunța clientul în legătură cu eroarea intervenită, dacă livrarea nu s-a efectuat.

Imaginile produselor sunt afișate în magazinul online cu titlu de prezentare. Produsele efectiv comandate pot diferi sub aspectul unor caracteristici (ex. nuanțe de culoare) de aspectul real al produsului, în funcție de lotul în care au fost fabricate.

În vederea derulării contractului la distanță în bune conditii, DEDEMAN, în baza acordului exprimat de client, poate contacta clientul pe e-mail sau telefonic, dacă în urma interacțiunii cu site-ul, acesta completează datele de identificare și contact. Scopul în care va fi contactat clientul este de a solicita, în mod expres, orice informație pentru ducerea la bun sfârșit a procesului de comandă online.

La solicitarea și cu acordul consumatorului, DEDEMAN poate recomanda cumpărătorului achiziționarea altui produs de o calitate și la un preț echivalente cu cele solicitate în prima comandă. Comanda inițială se consideră anulată la data confirmării comenzii produsului/produselor ce înlocuiesc produsul inițial.

Toate tarifele aferente Bunurilor din magazinul online sunt exprimate în lei (RON) și includ T.V.A. De asemenea, prețul bunurilor electronice includ taxa de timbru, afișată în pagina de produs. Prețurile produselor sunt actualizate zilnic.

Prețul produsului comandat este cel afișat la data plasării comenzii.

 

Promoțiile sunt valabile:

  • Pentru perioade limitate de timp, specificate pe pagina de prezentare a produselor din magazinul online;
  • În limitele stocurilor disponibile. Produsele, serviciile, prețurile și informațiile cu privire la disponibilitatea de stoc afișate într-unul din magazinele online Dedeman aferent unui oraș pot fi diferite. DEDEMAN nu poate fi făcut responsabil pentru prejudiciile create de informațiile publicate în magazinul online, din erori ce nu îi aparțin.

DEDEMAN își rezervă dreptul de a completa și/sau modifica orice informație din magazinul online fără a anunța în prealabil utilizatorii site-ului.

Comunicarea cu magazinul online DEDEMAN se realizează în momentul interacțiunii, prin publicarea opiniilor cu privire la produsele și serviciile Dedeman, prin intermediul formularului de contact disponibil, prin intermediul adresei de e-mail suportclienti@dedeman.ro si/sau telefonic la 0234 525 525. DEDEMAN își rezervă dreptul de a contacta vizitatorul magazinului online pe e-mail sau telefonic dacă, în urma interacțiunii cu site-ul, acesta completează datele de identificare și contact și solicită, în mod expres, orice tip de informație disponibilă.

 

Procesul de comandă

Clientul poate lansa o comandă online din pagina de listare produse sau pagina individuală de produs, urmând să finalizeze comanda dupa selectarea unei modalități de plată și livrare.

Produsele adăugate în coșul de cumpărături nu atrag și înregistrarea comenzii sau rezervarea în magazin a bunurilor adăugate în coș.

Pentru parcurgerea cu succes a procesului de comandă, clientul își asumă că toate datele de contact furnizate de acesta sunt complete și corecte. Dacă este cazul, pentru finalizarea cu succes a comenzii, cumpărătorul poate fi contactat de către vânzător prin mijloacele disponibile agreate de acesta odată cu furnizarea datelor de contact.

La o comandă online cu livrare prin curier, al cărei cost de transport depășește 200 lei, clienții vor fi contactați de Serviciul Suport Clienți Dedeman pentru confirmarea telefonică a comenzii.

Vânzătorul își rezervă dreptul a anula comanda plasată de cumpărător, în unul dintre următoarele cazuri:

  • Dacă plata nu a fost acceptată de procesatorul de plăți agreat de Dedeman - datele furnizate de client sunt eronate/incomplete;
  • Cardul/tranzacția nu este acceptată de către banca emitentă;
  • Plata efectuată prin OP (virament bancar/internet banking), nu a fost efectuată în 3 zile lucrătoare;
  • Livrarea prin curier/mijloacele de transport Dedeman nu a fost posibilă (ex. clientul nu poate fi găsit de curier telefonic și/sau fizic, la adresa indicată pentru livrarea bunurilor cumpărăte, etc.);
  • Dacă prețul produsului este derizoriu (așa cum este definit în Art. 1665 al Codului Civil).

În cazul anulării comenzii, niciuna dintre părțile implicate nu va pretinde/solicita daune.

Conform OUG nr. 34/2014, cumpărătorul are posibilitatea de a se retrage din contractul de la distanță în termen de 14 zile de la încheierea acestuia. Mai multe detalii cu privire la acest aspect, poți găsi aici.

În vederea optimizării serviciului de comenzi online, Dedeman își rezervă dreptul de a restricționa accesul clienților la anumite facilități ale magazinul online, cum ar fi imposibilitatea finalizării unei comenzi online, dacă respectivul client nu și-a creat cont de utilizator.

De asemenea, unele facilități puse la dispoziția clienților în magazinul online, cum ar fi modalitățile de livrare și plată, pot fi condiționate/restricționate în funcție de magazinul selectat și alte condiții ce țin de stoc și metode specifice de livrare.

Din motive întemeiate ce țin de prejudicii aduse companiei, Dedeman poate restricționa accesul unor clienți la anumite facilități puse la dispoziție în magazinul online, cum ar fi modalitățile de plată și livrare. Pentru mai multe detalii specifice ce țin de motivele care au dus la luarea acestor măsuri, clienții în cauză se pot adresa Serviciului Suport Clienți.

În cazul comenzilor online cu ridicare din magazinele Dedeman, termenul optim pentru ridicarea este de 48h în zilele calendaristice, din momentul facturării și predării la departamentul Transport. Dedeman este de acord ca, pentru comenzile online cu Ridicare din magazin, ridicarea produselor deja plătite să se realizeze în cel mult 14 zile calendaristice de la data informării în scris (e-mail/SMS) despre faptul că produsele comandate au fost facturate și pot fi ridicate din magazin. În cazul în care produsele nu vor fi ridicate în termen de cel mult 14 zile calendaristice, precum și din cauza faptului că Dedeman nu poate asigura un stoc permanent al produsului și nici depozitarea acestuia peste termenul anterior menționat, se va considera comanda ca fiind anulată și se va returna Clientului suma achitată în avans, în contul din care a fost efectuată plata. Mai multe detalii despre serviciul Ridicare din magazin, poți găsi aici.

În cazul comenzilor achitate electronic, vânzătorul nu poate fi făcut responsabil pentru niciun alt cost suportat de cumpărător, cum ar fi de exemplu comisioanele de operațiune, comisioane de conversie valutară (în cazul în care plata nu se face în lei) aplicate de către banca emitentă a cardului acestuia. Responsabilitatea pentru această acțiune o poartă numai cumpărătorul. Întreaga responsabilitate este a clientului, iar eventualele litigii vor fi soluționate între acesta și banca emitentă a cardului.

 

Dreptul de proprietate intelectuală

Conținutul site-ului Dedeman incluzând, dar fără a se limita la însemnele grafice, denumirile, mărcile (cum sunt, de exemplu: numele site-ului și a companiei Dedeman, simboluri, imagini, texte, fișiere multimedia) sunt proprietatea DEDEMAN SRL și nu pot fi preluate și/sau folosite fără acordul prealabil scris al proprietarului.

Vizitatorii prezentului site au posibilitatea de a copia informații de pe acest site, pentru a le folosi doar în scop personal, non-comercial și fără a le șterge sau a modifica. Modificarea sau utilizarea materialelor de pe acest site în alte scopuri decât de informare, respectiv utilizare în calitate de client, este strict interzisă.

Prin accesarea acestui site, vizitatorii sunt de acord că orice denumire, logo, marcă comercială sau marcă de servicii, texte, documente și fișiere media prezentate pe acest site sunt deținute de către Dedeman și nu pot fi utilizate de către utilizator, decât în scop informativ. Dedeman va acționa prin mijloace legale dacă drepturile de proprietate intelectuală și drepturile de autor sunt încălcate.

În cazul în care Dedeman oferă Vizitatorului/Clientului dreptul de a utiliza într-un anumit fel conținutul site-ului, acesta îl va utiliza numai în scopul în care acesta a fost definit și pe o perioadă definită în acord.

Orice modificare neautorizată a site-ului este interzisă.

 

Limitarea răspunderii

Prin accesarea site-ului ești de acord ca utilizarea să se realizeze pe propria răspundere. Dedeman nu este responsabil pentru niciun incident direct sau indirect sau orice alte pierderi, costuri sau cheltuieli de orice natură care pot apărea ca urmare a accesării sau navigării în site sau prin intermediul descărcărilor de date (text, imagini, video sau audio).

De asemenea, Dedeman nu este responsabil de nicio daună provocată de viruși, bug-uri, acțiuni umane sau orice defecțiune a sistemului informatic sau orice alte erori, defecțiuni sau întârzieri de comunicații în transmisiile pe dispozitive.

Toate informațiile și materialele conținute pe acest site sunt furnizate în mod gratuit, fără niciun fel de garanție. Sub nicio circumstanță, compania Dedeman nu va fi responsabilă pentru nicio daună directă, indirectă, accidentală, specială care rezultă din utilizarea sau incapacitatea de a utiliza acest site și nu va fi responsabilă de daunele ce sunt rezultat al greșelilor, omisiunilor, intreruperilor, erorilor, defecțiunilor, întârzierilor în funcționare sau transmisie sau orice neîndeplinire de performanță a site-ului.

Odată cu crearea și utilizarea contului de client, utilizatorul este responsabil de menținerea confidențialității datelor de logare (accesare). Utilizatorul va păstra confidențialitatea userului și a parolei și la va folosi responsabil pentru gestionarea comenzilor și a facilităților puse la dispoziție în contul clientului.

Utilizatorii sunt de acord să nu partajeze sau să transfere parole sau orice alte informații de acces către nicio altă terță parte. Utilizatorii își asumă responsabilitatea exclusivă pentru utilizarea contului și confidențialitatea parolei.

Prin accesarea site-ului, crearea contului de utilizator și plasarea comenzilor, clientul acceptă în mod expres și fără echivoc Termenii si conditiile site-ului și condițiile în care se desfășoară procesul de comandă online, așa cum sunt acestea prezentate pe site.

Dedeman nu poate fi responsabil pentru daune ce rezultă din pierderea bunurilor cumpărate sau din utilizarea Bunurilor după livrare, exceptând garanțiile legale și convenționale acordate.

Dedeman își rezervă dreptul de a modifica oricând termenii și condițiile site-ului și condițiile generale în care se desfășoară procesul de comandă online. Clientul confirmă că acceptă acești termeni și condiții prin bifarea checkboxului „Sunt de acord cu termenii și conditiile". Contractul la distanță încheiat se derulează sub termenii și condițiile valabile la data realizării acordului de voințe.

 

Utilizarea site-ului

În anumite zone ale site-ului, vizitatorii pot trimite texte, fișiere, imagini, poze, fișiere video, audio sau alte materiale generate de utilizatori. Dedeman își rezervă dreptul de a șterge orice conținut generat de utilizatorul care nu respectă termenii de mai jos. În acest sens, utilizatorii se angajeaza că vor respecta următoarele:

  • să nu trimită conținut ilegal, defăimător, calomnios, obscen, amenințător, hărțuitor, abuziv, rasist și să nu încalce drepturile de proprietate intelectuală sau alte materiale care ar putea constitui sau încuraja comportamente care ar putea fi considerate infracțiuni;
  • să nu trimită niciun fel de informație personală sau să încalce confidențialitatea altei persoane fizice, indiferent în ce mod, inclusiv prin trimiterea de date personale ale acestora;
  • să nu încarce materiale software pe site, link-uri sau fișiere care conțin viruși, fișiere corupte sau orice alt software similar sau programe care ar putea afecta în mod negativ funcționarea site-ului sau elemente ale site-ului; să nu modifice în niciun fel codul sursă al site-ului sau alte tehnologii / aplicații integrate în site, cu excepția cazului în care este autorizat în mod expres în scris de către Dedeman.

 

Termeni și condiții de publicare a opiniilor referitoare la produse

Această secțiune are rolul de face transparente regulile de postare a recenziilor pe site-ul www.dedeman.ro și în aplicația DEDEMAN, pentru a oferi clienților șansa de a-și împărtăși unii altora experiența în urma cumpărării sau utilizării produselor.

Prin exprimarea unei recenzii legate de experiența ta cu produsele, ne oferi dreptul de a găzdui, reproduce și posta opiniile verificate, fără a obliga compania la efectuarea vreunei plăți către utilizator/client sau către o terță parte.

Recomandări și reguli pentru publicarea opiniilor pe site-ul Dedeman:

  • Poți include în comentariu sugestii privind produsele vândute de Dedeman, ca urmare a achiziționării sau utilizării bunului de către tine, fapt care să-i ajute pe ceilalți clienți în a-și forma o opinie cu privire la produs;
  • În exprimarea opiniilor, te rugăm să faci referire la caracteristicile și la modul de folosire a produsului și nu la alte aspecte cum ar fi: livrare, oferte, prețuri, etc.
  • Informațiile trimise să fie realiste, neînșelătoare, fie pozitive, fie negative, iar exprimarea opiniei să fie strict legată de caracteristicile și natura pentru care a fost creat produsul;
  • Nu include în corpul comentariului datele tale personale sau informații confidențiale despre alte persoane;
  • Recenziile se publică pe site în maximum 3 zile lucrătoare de la data transmiterii acestora, daca se constată ca îndeplinesc criteriile de legalitate, în urma verificării acestora. Recenziile sunt verificate pentru a se constata că provin de la consumatori care au achiziționat sau utilizat produsele respective.
  • Pe site și în aplicație vor fi publicate doar recenziile exprimate de consumatorii care au utilizat sau achiziționat efectiv produsele și au un cont pe site-ul DEDEMAN;
  • Numele si prenumele setate în cont se preiau automat în recenzia pe care o postezi pe site-ul Dedeman sau în Aplicația Dedeman și vor fi făcute publice. Dacă nu dorești să îți fie facute publice datele personale (numele și prenumele), te invităm să îți setezi un Nume public (alias), iar recenziile pe care le vei posta ulterior acestei setări, vor fi publicate sub acest „alias”.
  • Ne rezervăm dreptul de a nu publica recenzii conținând un limbaj injurios sau defăimător, critici la adresa altor clienți care au postat mesaje anterioare;
  • Ne rezervăm dreptul de a nu publica păreri sau întrebări cu privire la stoc și disponibilitate produs, preț, livrare și alte detalii. Pentru astfel de solicitări, te rugăm să folosești formularul de contact, pe care îl găsești aici;
  • Ne rezervăm dreptul de a nu publica mesaje care fac referire la produsele și ofertele altor companii, persoane de contact sau orice legătură către acestea (adresa site web, adresa de e-mail, nr de telefon, adresa fizică, alte date de contact);
  • Ne rezervăm dreptul de a nu publica recenzii ce induc în eroare în mod intenționat clientul, opinii răuvoitoare sau false;
  • Nu vom publica recenzii sau recomandări false ca venind din partea unor consumatori și nu vom prezenta recenziile sau recomandările unor consumatori pe platformele de comunicare socială pentru a promova anumite produse.

Când consideri că o recenzie încalcă aceste recomandări, te rugam să ne semnalizezi acest aspect pe suportclienti@dedeman.ro.

 

Publicitate și confidențialitate

Cumpărătorul nu va face publice unor terți, prin orice mijloace, nicio informație cu caracter privat primită de la vânzător, sub sancțiunea obligării acestuia la plata de daune interese.

Vânzătorul își rezervă dreptul de a folosi informațiile furnizate de către cumpărător în vederea realizării contractului la distanță. De asemenea, cumpărătorul nu va face publică niciunei terțe părți nicio informație cu privire la comandă fără acordul scris al Vânzătorului.

Vânzătorul își rezervă dreptul, în baza acordului utilizatorului, de a stoca și folosi în interes propriu, în scopul realizării activităților de marketing, orice informație furnizată de către cumpărător prin intermediul site-ului www.dedeman.ro. De asemenea, el nu va furniza niciunei terțe părți informațiile primite de la cumpărător, cu excepția partenerilor agreați, furnizori de servicii cu care există un contract prin care se protejează aceste date primite de la cumpărător.

 

Termeni remarketing

În paginile website-ului www.dedeman.ro, prin folosirea unei etichete pentru remarketing (remarketing tag) și a codului de conversie primite de la Google AdWords sunt colectate cookie-uri. Mai multe detalii privind fișierele de tip cookies folosite de site-ul dedeman.ro, poți găsi aici.

Eticheta pentru remarketing Google colectează cookie-uri pentru a afișa anunțuri în website-urile rețelei Google Display și în Google Search. Atunci când utilizatorii vizitează o pagină a website-ului care conține un remarketing tag, cookie-ul browser-ului pe care îl folosesc este adăugat unei liste pentru remarketing. O listă pentru remarketing este un set de module cookie de utilizator, generate de una sau de mai multe etichete pentru remarketing.

Google AdWords folosește aceste cookie-uri pentru a afișa anunțuri sponsorizate în website-urile rețelei Google Display și în Google Search utilizatorilor care au vizitat paginile site-ului www.dedeman.ro.

În cazul în care vizitatorii site-ului Dedeman nu sunt acord cu utilizarea modulelor cookie de către Google, aceștia pot dezactiva afișarea anunțurilor prin Managerul preferințelor anunțurilor. Partenerii noștri nu vor colecta informații personale cum ar fi nume, adresa de e-mail, adresa poștală sau număr de telefon. În cazul în care vizitatorii site-ului Dedeman nu sunt de acord cu utilizarea modulelor cookie de către partenerii noștri de publicitate, aceștia pot dezactiva afișarea anunțurilor folosind setările cookies de aici.

 

Facturarea și emiterea documentelor însoțitoare ale coletului

Vânzătorul va emite pe baza informațiilor deținute de acesta și a celor furnizate de cumpărător o factură pentru bunurile livrate. Totodată, coletul/bunurile vor fi însoțite de documentația trimisă de furnizor și prevăzută de lege pentru produsul /produsele comandat(e), după caz: certificat/declarație de conformitate, certificat de garanție, instrucțiuni de utilizare, etc.

Prețurile produselor afișate în cadrul site-ului www.dedeman.ro includ T.V.A. conform legislației în vigoare.

Clientul are obligația de a furniza date complete și corecte, necesare emiterii facturii conform legislației în vigoare. În acest sens, Dedeman nu va solicita clientului, prin formularele prezente în site, alte informații, de natură confidențială decât cele necesare emiterii facturii, livrării produselor sau ducerii la bun sfârșit a procesului de comandă online.

Dedeman va transmite clientului factura aferentă comenzii, atât în format electronic, disponibilă online în „Contul clientului", cât și în format fizic, odată cu livrarea Bunurilor. Astfel, clientul are posibilitatea de a avea o evidență a facturilor emise.

În vederea finalizării cu succes a proceselor de comandă online, clientul are obligația de a actualiza informațiile personale în contul său.

În cazul în care factura nu este disponibilă în contul clientului, în maximum 48 de ore de la primirea bunurilor, acesta este rugat să trimită o sesizare pe adresa de e-mail suportclienti@dedeman.ro.

 

Riscuri și responsabilități

Vânzătorul este responsabil de ambalarea corespunzătoare a bunurilor. Documentația tehnică aferentă produselor este afișată pe site.

Riscul pieirii bunului se transferă la cumpărător în momentul predării efective a bunului.

Vânzătorul își asumă responsabilitatea livrării produselor comandate de cumpărător.

 

Livrarea și acceptarea bunurilor

Vânzătorul se obligă să livreze bunurile prin intermediul companiilor de curierat agreate sau a mijloacelor de transport Dedeman către Cumpărător sau în sistem de Ridicare din magazin, conform alegerii Clientului.

Livrarea bunurilor se face doar pe teritoriul României. Mai multe detalii privind modalitățile de livrare oferite de către Dedeman, poți găsi aici.

Cumpărătorul are dreptul să nu accepte bunurile livrate în cazul în care acestea nu sunt conforme cu detaliile tehnice specificate în pagina produsului. În acest caz, Vânzătorul își asumă responsabilitatea aducerii produselor la conformitate.

Cumpărătorul va intra în proprietatea bunurilor dupa semnarea documentului de transport și efectuarea plății (dacă aceasta nu a fost în prealabil efectuată prin card sau virament bancar) către curier sau personalul Dedeman.

De asemenea, consumatorul (persoană fizică) are dreptul de retur a produselor în termen de 14 zile de la achiziționarea acestora. Te rugăm să accesezi condițiile de retur de aici.

 

Forță majoră

Forța majoră (eveniment imprevizibil, incontrolabil și inevitabil ce afectează derularea contractului) exonerează de răspundere partea care o invocă.

 

Litigii. Legea aplicabilă

Relațiile contractuale dintre părți sunt guvernate de legea română. Orice litigiu care nu poate fi rezolvat pe cale amiabilă va fi trimis spre soluționare instanțelor competente.