Dedeman
Toate Departamentele
Suport Clienti0234 525 525

Atomizor Pro Series 3WFB-30E Promo, 5.6 CP, 4.12 kW, 14 l

Cod Produs: 7051009

  • Atomizor Pro Series 3WFB-30E Promo, 5.6 CP, 4.12 kW, 14 l
  • Atomizor Pro Series 3WFB-30E Promo, 5.6 CP, 4.12 kW, 14 l
  • Atomizor Pro Series 3WFB-30E Promo, 5.6 CP, 4.12 kW, 14 l
  • Atomizor Pro Series 3WFB-30E Promo, 5.6 CP, 4.12 kW, 14 l
  • Atomizor Pro Series 3WFB-30E Promo, 5.6 CP, 4.12 kW, 14 l
Atomizor Pro Series 3WFB-30E Promo, 5.6 CP, 4.12 kW, 14 l
Atomizor Pro Series 3WFB-30E Promo, 5.6 CP, 4.12 kW, 14 l
Atomizor Pro Series 3WFB-30E Promo, 5.6 CP, 4.12 kW, 14 l
Atomizor Pro Series 3WFB-30E Promo, 5.6 CP, 4.12 kW, 14 l
Atomizor Pro Series 3WFB-30E Promo, 5.6 CP, 4.12 kW, 14 l
Pentru marire, pozitioneaza cursorul peste imagine.

Pentru informatii despre stoc si livrare, trebuie sa ai selectata o localitate

Alege localitatea
Indisponibil temporarin magazinul Alege magazinul

Momentan, acest produs nu mai face parte din oferta Dedeman.

Produse alternative

Atomizor O-mac 3WF-14B, 3.4 CP, 2.5 kW, 14 LAtomizor O-mac 3WF-14B, 3.4 CP, 2.5 kW, 14 L
(1)
698.99 lei
/bucata
Atomizor Ruris A103 S, 3 CP, 2.2 kW, 16 LAtomizor Ruris A103 S, 3 CP, 2.2 kW, 16 L
(14)
617.99 lei
/bucata
Atomizor Hercules A101, 3 CP, 2.2 kW, 14 LAtomizor Hercules A101, 3 CP, 2.2 kW, 14 L
597.00 lei
/bucata
Viziera O-mac 2020Viziera O-mac 2020
58.51 lei
/bucata
Atomizor Cifarelli M3A/1200, 5 CP, 3.6 kW, 17 LAtomizor Cifarelli M3A/1200, 5 CP, 3.6 kW, 17 L
(4)
2356.00 lei
/bucata

Descriere si specificatii tehnice

Vezi
solutii de
creditare

Atomizorul Pro Series 3WFB-30E este dotat cu motor termic de 5,6 CP, iar viteza sa la acceleratie maxima este de 7000 rpm si capacitate cilindrica de 79 cc

Imbinata cu performanta data de un carburator tip diafgrama, acest atomizor poate fi ideal pentru stropirea culturilor dumneavoastra. Viteza de refulare este de 120 km/h, iar atomizorul este dotat cu sistem pentru decompresie, robinet pentru oprirea solutiei, kit ULV (pentru pulverizare fina) si filtru solutie.

Atomizorul Pro Series 3WFB-30E este dotat cu un rezervor de benzina de 1.3 litri si cu un rezervor pentru substante lichide cu o capacitate de 14 litri.

Distanta orizontala de pulverizare este de 21 metri, in conditii normale. Atomizorul are 4 trepte de pulverizare si poate fi utilizat pentru a utiliza substante sub forma de praf sau granule sau lichid.

Specificatii tehnice

Brand
Pro Series
Garantie Persoana Fizica (luni)
24
Garantie Persoana Juridica (luni)
12
Putere motor (CP)
5.6
Model
3WFB-30E
Capacitate cilindrica (cmc)
79
Capacitate rezervor solutie (l)
14
Capacitate rezervor benzina (l)
1.3
Tip motor
termic
Sistem de aprindere
electronic
Afiseaza mai multe specificatii

Opiniile clientilor

3

5
2
1
2

Detii acest produs?

Ordoneaza dupa

Prost utilaj

scris de Baciu acum 6 luni
Nu recomand

Am cumpărat din Dedeman un atomizor pro seriei 3wfb-30e a pornit ușor dar cind sa accelerez un pic motorul se oprește pe loc ,apa nu curge deloc ,presiune nimic ,am primit 2 țevi de același fel probabil una de rezerva nu știu săi întreb pe cei de la Dedeman ,sau sa le duc lor să-mi demonstreze ca funcționează ...in rest bani dați degeaba ,nu va sfătuiesc sa cumpărați ...poate îmi explica cineva modul cum funcționează acest utilaj,...

0 Comentarii|Comenteaza

Foarte bun daca ii puneti si booster

scris de Vlad acum un an
Excelent

Prina problema a fost ca nu pulveriza pe verticala. Un meserias de la o reprezentanta Ruris mi-a explicat sa scot din difuzor sita aia cu 6 gauri si cum sa reglez varful. Prin rasucire se poate regla distanta intre duze si varf. Practic se regleaza forma conului de aer putand astfel stropi la distante/inaltimi destul de mari cu el. Pe verticala as zice un 6-7m dar poate merge si mai sus. Cred ca depinde de cat de tare bate vantul. Pe verticala se poate stropi doar cu varful difuzorului extins la maxim si la turatii destul de mari. Nu-i ajunge presiunea ce o face in rezervorul de solutie. II trebuie si putin Venturi in varf. Ca sa nu mai trebuiasca sa-l turez prea tare pe verticala i-am montat o pompa booster luata tot de la reprezentanta Ruris (150 Ron). Din fabrica vine cu axul pentru pompa booster montat. Motorul porneste usor cu uleiul cu care a venit (Prorun 2T). Are ceva mici probleme are la accelerare. Trebuie "sprituit" putin ca sa-l turez cum trebuie altfel da sa moara cand trag de acceleratie. Poate ii si de la obisnuinta caci pana acum am folosit doar Makita MM4 si motoarele alea au probabil alt comportament, Manualul de instructiuni nu e foarte ok. A omis fix partea cu reglajul varfului difuzorului pentru stropirea pe verticala

0 Comentarii|Comenteaza

faza 2

scris de Iulian Gabriel acum 2 ani
Excelent

detin acest produs si pot spune ca l am folosit destul in ultima perioada pentru a putea oferii o opinie corecta. 1. ULEI FOARTE PROST, nu folositi uleiul pe care il primiti cadou, se depune pe bujie mereu desi folosesc 30 ml la litru de benzina asa cum scrie si pe sticla de ulei si in manualul de utilizare . m am chinuit ieri dimineata o ora sa il pornesc. si nu e prima data cand am probleme . cred ca am scos bujia aia de peste 30 de ori. 2la fel cum zicea si cineva mai sus, prinderile alea de la rezervor sunt foarte proaste, se slabesc de la vibratii si cand e rezervorul de solutie mai putin de un sfert , zornaie alea ca naiba. 3,. la fel cum zicea si colegu, prinderile alea de la curea iti cam dau batai de cap , sunt bune dar cand asezi atomizorul jos , de fiecare data il vei aseza pe chestiile alea din fier, si trebuie sa tragi de curele sa le scoti de sub atomizor sa stea drept . in rest sunt detalii, daca ii pui ulei de calitate si rezolvi cu putin mastic sau ceva clemele alea de la rezervoru de solutie, n ai treaba. chiar sunt detalii nesemnificative ca sa va impiedice sa il cumparati. Numai bine!

0 Comentarii|Comenteaza

Am produsul de 1 luna

scris de Titi Ion acum 2 ani
Nu recomand

Puncte slabe dupa 3 folosiri: 1. Țevile nu se pot scurta țevile, trebuie folosite toate tevile si ansamblul este greu si prea mare.. 2. Duzele sunt asa de mici încât soluția din.bazin nu o consumi intr-o zi si asta prin cea mai mare gaura-6 Am folosit atomizorul fara aceste duze si am reglat volumul solutiei din rozeta de pe tevi la minim -1. 3. Clemele de fixare a rezervorului nu strang cum trebuie, se pierde presiunea si jetul de solutie nu ajunge in plan vertical. Nu pot ridica tevile la mai mult de 30° ca nu iese solutia. Aia 10m pe verticala sunt povesti. Rezervorul a căzut pe pamant de mai multe ori în timpul folosirii. 4. Capacul trebuie strâns până crapă, altfel nu etanseaza. 5. Butonul de oprire a motorului de pe tevi deja nu mai functioneaza. 6. Consuma multa benzina. 7. Carabinele de prindere a hamurilor sunt slabe si se desfac la apucare. Puncte tari: Motorul se pornește ușor si functioneaza bine. Butonul de acceleratie este usor de apasat.

0 Comentarii|Comenteaza

Puncte slabe

scris de Iulian Gabriel acum 2 ani
Acceptabil

Abia l am cumparat si abia l am asamblat, nu pot spune inca nimic de bine despre el ca nu l am reglat cum trebuie, urmeaza. Dar pot spune punctele slabe, si are cateva: Ansamblul de tevi este prea lung si nu il poti scurta , duza din capul tevii, are in interior un fel de sita cu 6 gauri, fiecare diferita de cealalta ca si diametru, invelita in cauciuc, aceasta sita face aproape imposibila trecerea apei (cei drept nu am reusit sa fac motorul sa urce la turatii maxime din cauza reglajului prost facut pe Vapor) pe langa asta, cel putin la prima cautare, nu gasesc duza din asta , toate duzele au filet si se infileteaza in teava aia, asta are o gaura prin care trece un surub si se prinde cu un fluture(surub fixat in corpul tevii) poate gasesc. Am vrut sa evit pe cele cu pompa booster ca am citit ca se cam strica, asta e prin cadere, da sa dea @$@! daca "pica " ceva, parca ar fii infundat furtunul, pana ce n am scos sita aia mica neagra abia trecea apa. in fine , ultima problema e ca acolo pe Vapor s au gandit ei ca mai bine sa ii puna suruburile de la reglajul carburatorului aferente unei chei speciale PACKMAN, ca aia in stea sau dreapta s-a demodat, mai trebuie sa dau 30 de lei si pe cheie acum. PRO, pana acum, are buton din ala de amorsare, si porneste usor, sper sa gasesc pe cineva sa imi faca reglajul, si sper sa se tureze, ca la relanti nu pot stropi nimic cu el , nici macar pamantul. revin dupa ce il fac, adica peste vreo 2 sapt

0 Comentarii|Comenteaza