Feedback

Feedback

În această secțiune, găsești informații utile despre termenul și condițiile de livrare pentru livrarea materialelor grele. 

Termen de livrare

Produsele achiziționate ajung la tine în termenul standard de 1-14 zile lucrătoare. Programul de livrare standard este de luni până vineri, între orele 08:00 - 17:00. 

Informații despre livrare

  • Serviciul este destinat livrării și descărcării materialelor grele pentru că acestea se realizează prin intermediul macaralelor sau a camioanelor Dedeman, prevăzute cu sistem pentru descărcarea paleților.
  • Produsele ce pot fi livrate cu acest tip de serviciu sunt: ciment, var hidratat, tencuieli, adezivi, sape, mortare, ipsosuri, cărămidă, bca, pavaj, borduri, bolțari, plasă sudată, tigla de beton si ceramica, oțel beton, peleti, brichete de rumegus, lemne de foc etc.
  • Poți opta pentru livrarea cu flota Dedeman – materiale grele atât pentru comenzile online, cât și pentru achizițiile din magazinele fizice.
  • Prețul transportului este calculat în funcție de zona (adresa de livrare), greutatea totală și  valoarea produselor. Costul total îți va fi comunicat, după caz: 
    • În coșul de cumpărături, înainte de finalizarea comenzii - pentru comenzile plasate online.
    • De către colegii de la Transport - pentru achizițiile din magazin.
  • Tarifele se aplică pentru livrarea într-o singură cursă. Atunci când achiziția depășește tonajul sau volumul mașinii sau soliciți mai multe livrări, vei plăti multiplu de cursă.

De reținut

  • Plata la livrare NU este disponibilă pentru acest serviciu de livrare.
  • Livrarea este asigurată până în zonele cu acces liber, fără restricții de circulație/stationare etc., în care mașinile pot parca și se poate descărca/manipula marfa în condiții de siguranță.
  • Utilajul de descărcare a paletului de marfă se poate folosi doar în zonele în care suprafața este stabilă (ex: teren asfaltat sau betonat).
  • În cazul traseelor care includ zone cu limitare de tonaj, livrarea mărfurilor se va efectua doar în baza Autorizației de Liberă Trecere, obținută de client de la autoritățile locale sau județene.
  • Se recomandă ca, în momentul livrării, să te asiguri că dispui de persoane care să te ajute la transportul produselor de la mașina Dedeman până în casă/curte/apartament.
  • În situația în care, la numerele de telefon puse la dispoziție în vederea livrării, nu răspunde nimeni, nu ne asumăm răspunderea pentru neplăcerile cauzate de întârzieri. În acest caz, transportul va fi reprogramat.
  • Nu ne asumăm răspunderea pentru întârzierile în livrarea mărfurilor cauzate de forță majoră: inundații, căi de acces înzăpezite sau impracticabile etc. În aceste cazuri, transportul poate fi reprogramat.
  1.  

Pentru detalii suplimentare privind livrarea standard, condiții, termen și modalitate de plată te rog să accesezi pagina "Livrarea cu flota Dedeman Standard".  

Pentru mai multe detalii, te rugăm să contactezi Serviciul Suport Clienți la numărul de telefon 0234 525 525 sau prin e-mail la adresa suportclienti@dedeman.ro.

Dorești să îți livrăm produsele până la adresa specificată de tine, dar vrei să știi un cost estimativ?