Disponibilitate produse

Pe site-ul Dedeman, poți vizualiza majoritatea produselor comercializate de către companie, însoțite de o serie de informații tehnice (descriere, specificații tehnice, schițe de montaj, poze, etc.), dar și detalii privind stocul acestora.

Semnificația etichetelor de stoc

  • În stoc: Produsul se află într-un stoc suficient (stoc > 5 UM);
  • Stoc limitat: Produsul se află într-un stoc minim care necesită verificare (1 UM < stoc produs <= 5 UM);
  • Disponibil la comandă în magazin: Produsul este disponibil doar la comandă în magazin.

Stocul este diferit în funcție de localitatea și magazinul selectat, iar pentru a vizualiza informații cât mai specifice, te rugăm să îți alegi localitatea de unde ești interesat să achizitionezi sau unde dorești să îți fie livrate produsele.

În funcție de stocurile disponibile și modalitățile de livrare, produsele pot avea următorii statuși:

  • Disponibil online (livrare prin curier, flota Dedeman sau ridicare din magazin);
  • Disponibil doar în magazinul fizic Dedeman (nu poate fi comandat online);
  • Indisponibil / Indisponibil temporar (nu poate fi comandat online).

Produsele cu status „Disponibile în magazinul online se află pe stoc, pot fi adăugate în coș și pot fi livrate prin metodele afișate în pagina produsului, mai exact:

  1. Livrare prin curier – produsele vor fi livrate la adresa menționată cu una dintre companiile de curierat cu care Dedeman are contract. Metoda de livrare prin curier permite plata ramburs, cu cardul online sau prin transfer bancar (OP) și necesită achitarea transportului. Taxa de livrare se calculează automat și se afișează în checkout (înainte de finalizarea comenzii), împreună cu modalitățile de plată disponibile.
  2. Livrare prin flota Dedeman – asigură livrarea produselor prin intermediul mijloacelor de transport Dedeman din magazinul fizic selectat, iar transportul poate fi gratuit sau contra cost, în funcție de valoarea, greutatea, volumetria produselor, precum și distanța până la adresa de livrare.
  3. Ridicare din magazin - presupune plasarea comenzii online și ridicarea personală a produselor din magazinul fizic Dedeman în care ai plasat comanda.

Statusul „Disponibil în magazinul fizic” este afișat în situația în care produsele sunt în stoc în magazinul selectat. Pentru a intra în posesia acestui tip de produs este necesar sa te deplasezi în magazinul fizic. De asemenea, un alt caz este acela în care este afișată informația „Doar la comandă”, situație în care produsul nu este pe stoc și se poate aduce doar pe bază de comandă specială. Pentru mai multe informații privind serviciul de comenzi speciale, te rugăm să accesezi acest link: https://www.dedeman.ro/ro/comenzi-speciale.html

Unele produse prezintă modalități diferite de achiziție și livrare, iar pentru fiecare dintre ele sunt afișate toate informațiile disponibile, atât în pagina de listare, cât și în pagina individuală de produs. După adăugarea în coș a produselor dorite și completarea câmpurilor obligatorii, în pagina de finalizare a comenzii se afișează toate modalitățile de plată și livrare disponibile.

Produsele „Indisponibile” sau „Indisponibile temporar” nu fac parte (definitiv sau temporar) din oferta Dedeman. Pentru informații suplimentare, te invităm în magazin, unde poți beneficia de consultanță individuală.

Butonul „Adaugă în coș” semnalează posibilitatea de comandă online a produselor. Dacă acest buton este inactiv sau lipsește, înseamnă că nu există posibilitatea de a lansa o comandă online. În acest ultim caz, te invităm în magazinul fizic Dedeman pentru a primi consultanță cu privire la gama de produse și stocurile disponibile.

Pentru mai multe detalii, te rugăm să contactezi Serviciul Suport Clienți la numărul de telefon
0234 525 525
sau prin e-mail la adresa
suportclienti@dedeman.ro
.
A fost folositoare informatia?
Distribuie: