Disponibilitate produse

In magazinul online Dedeman poti vizualiza majoritatea produselor comercializate de catre companie, insotite de o serie de informatii cu caracter tehnic (descriere, specificatii tehnice, poze), dar si detalii privind stocul acestora.

Stocul difera de la un magazin la altul, iar pentru a vizualiza informatii cat mai specifice, te rugam sa iti alegi localitatea de unde esti interesat sa achizitionezi sau unde doresti sa iti fie livrate produsele.

In functie de stocurile disponibile si modalitatile de livrare, produsele pot avea urmatorii statusi:

  • Disponibil online (livrare prin curier, flota Dedeman sau rezervare in magazin);
  • Disponibil doar in magazinul fizic Dedeman (nu poate fi comandat online);
  • Indisponibil / Indisponibil temporar (nu poate fi comandat online).

Produsele cu status Disponibil in magazinul online se afla pe stoc, pot fi adaugate in cos si pot fi livrate prin metodele afisate in pagina produsului, adica:

  1. Livrare prin curier – produsele vor fi livrate la adresa mentionata cu una din companiile de curierat cu care Dedeman are contract. Metoda de livrare prin curier permite plata ramburs, cu cardul online sau prin transfer bancar (OP) si necesita achitarea transportului. Taxa de livrare se calculeaza automat si se afiseaza in checkout (inainte de finalizarea comenzii), impreuna cu modalitatile de plata disponibile.
  2. Livrare prin flota Dedeman – asigura livrarea produselor prin intermediul mijloacelor de transport Dedeman din magazinul fizic selectat, iar transportul poate fi gratuit sau contra-cost, in functie de valoarea, greutatea, volumetria produselor, precum si distanta pana la adresa de livrare.
  3. Rezervare in magazin - presupune finalizarea comenzii online si ridicarea personala a produselor din magazinul fizic Dedeman in care ai plasat comanda.

Statusul Disponibil in magazinul fizic este afisat in situatia in care produsele sunt in stoc in magazinul selectat. Pentru a intra in posesia acestui tip de produs, este necesar sa te deplasezi in magazinul fizic. De asemenea, un alt caz este acela in care este afisata informatia „Doar la comanda”, situatie in care produsul nu este pe stoc si se poate aduce doar pe baza de comanda speciala. Pentru mai multe informatii privind serviciul de comenzi speciale, te rugam sa accesezi acest link: https://www.dedeman.ro/ro/comenzi-speciale.html.

Unele produse prezinta modalitati diferite de achizitie si livrare, iar pentru fiecare dintre ele sunt afisate toate informatiile disponibile, atat in pagina de listare, cat si in pagina individuala de produs. Dupa adaugarea in cos a produselor dorite si completarea campurilor obligatorii, in pagina de finalizare a comenzii se afiseaza toate modalitatile de plata si livrare disponibile.

Produsele Indisponibile sau Indisponibile temporar nu fac parte (definitiv sau temporar) din oferta Dedeman. Pentru informatii suplimentare, te invitam in magazin, unde poti beneficia de consultanta individuala.

Butonul „Adauga in cos” semnaleaza posibilitatea de comanda online a produselor. Daca acest buton este inactiv sau lipseste, inseamna ca nu exista posibilitatea de a lansa o comanda online. In acest ultim caz, te invitam in magazinul fizic Dedeman pentru a primi consultanta cu privire la gama de produse si stocurile disponibile.

Semnificatie etichete stoc

Produsul este in stoc: Produsul de afla intr-un stoc suficient. (stoc > 5 UM)

Stoc limitat: Produsul se afla intr-un stoc minim care necesita verificare.(1 UM < stoc produs <= 5 UM)

Disponibil la comanda in magazin:Produsul este disponibil doar la comanda in magazin. Va invitam in cel mai apropiat magazin Dedeman pentru consultanta si achizitie. (produsul poate fi achizitionat doar pe baza de comanda in magazinul fizic)