Ridicare din magazin

Dacă planurile tale nu suportă amânare, Dedeman îți pune la dispoziție serviciul „Ridicare din magazin”. Astfel, vei putea ridica produsele chiar și în aceeași zi (dacă plata comenzii a ajuns la noi cu 4 ore înainte de închidere).

Reține! Serviciu destinat exclusiv comenzilor online cu valori de peste 50 de lei.

Pași pentru plasarea unei comenzi online cu ridicare din magazin:

  • selectează magazinul din care dorești să ridici produsul/produsele și asigură-te că acestea sunt în stoc. Disponibilitatea o poți verifica în pagina produsului sub forma etichetei „Disponibil în magazinul fizic X – În stoc”;
  • adăugă produsul/ele în coș direct din pagina de listare sau din pagina produsului;
  • la pasul privind Modalitățile de livrare, bifează opțiunea „Ridicare din magazinul fizic Dedeman X”;
  • asigură-te că ai efectuat cu succes atât plasarea comenzii, cât și plata online (card/OP) și așteapta e-mailul de confirmare ce anunță că produsele comandate sunt pregătite pentru ridicare.* În cazul comenzilor cu plata OP, pregătirea comenzii va începe după confirmarea plății;
  • la sosirea în magazin, adresează-te colegilor de la departamentul Livrări.

Având în vedere dinamica stocurilor, pot aparea situații excepționale în care stocul produsului comandat să fie indisponibil. În această situație, pe care vom face tot posibilul sa o evităm, te vom informa în cel mai scurt timp și îți vom propune o soluție.

Ridicare din magazin prin delegat

Pentru comenzile online cu ridicare din magazin, clienții au posibilitatea de a delega o persoană care să le ridice comanda.

În cazul comenzilor online facturate pe PF/PFA, la venirea în magazin, delegatul trebuie sa parcurgă următorii pași:

  • să se adreseze departamentului Livrări și să comunice numărul comenzii online pe care dorește să o ridice;
  • să prezinte (spre consultare) angajatului Dedeman documentul de identitate, în original;
  • să comunice detalii cu privire la conținutul comenzii (produsele comandate);
  • să-și completeze pe Procesul verbal de predare-primire, la rubrica „Am primit”, numele și prenumele în clar și să semneze de primire.

În cazul comenzilor online facturate pe PJ/ONG, marfa se va elibera reprezentantului acesteia numai cu prezentarea delegației de ridicare a mărfurilor în original și a actului de identitate. De asemenea, delegații au obligația de a comunica și numărul comenzii pe care vrea să o ridice.

Pentru acest tip de serviciu, Dedeman pune la dispoziție următoarele modalități de plată:

  • online cu cardul (inclusiv card de cumpărături în rate);
  • prin OP (ordin de plată).
  • Reține! Nu este permisă plata la case pentru serviciul „Ridicare din magazin”.

Avantajele acestui serviciu sunt:

  • intrarea rapidă în posesia comenzii;
  • la momentul sosirii în magazin, produsele sunt deja pregătite pentru ridicare.

Termenul optim pentru ridicarea unei comenzi online din magazinele Dedeman este de 48h în zilele calendaristice, din momentul facturării și predării la departamentul Livrări.

Dedeman te asigură că, pentru comenzile online cu Ridicare din magazin, ridicarea produselor plătite se poate realiza în cel mult 14 zile calendaristice de la data notificării în scris (e-mail/SMS) despre faptul că produsele comandate au fost facturate și pot fi ridicate din magazin. În cazul în care produsele nu vor fi ridicate în termen de cel mult 14 zile calendaristice, din cauza faptului că Dedeman nu poate asigura depozitarea acestora peste termenul anterior menționat, se va considera comanda ca fiind anulată. În consecință, clientului îi va fi returnată suma achitată la plasarea comenzii, în contul din care a fost efectuată plata.

A fost folositoare informatia?
Distribuie: