Ridicare din magazin

Daca nu doresti sa asteptati livrarea marfii, Dedeman va pune la dispozitie serviciul de “Ridicare din magazin”. Prin intermediul acestuia puteti rezerva produsele in magazinul fizic Dedeman in care ati plasat comanda, achitand contravaloarea produselor, apoi va asteptam in magazin pentru a ridica marfa. Aceasta optiune este valabila pentru produsele disponibile in stocul magazinului fizic selectat. Disponibilitatea produselor este semnalata in pagina de listare sau in pagina individuala a produsului.

Aceasta optiune este valabila doar pentru produsele care se afla in stocul magazinului fizic selectat. Aceasta informatie o poti vizualiza in pagina de listare sau in pagina individuala a produsului.

Avantajele acestui serviciu sunt:

  • intrarea rapida in posesia produsului;
  • in momentul sosirii la magazin, produsele sunt pregatite.

Pentru clientii care vor sa beneficieze de acest serviciu, Dedeman le pune la dispozitie urmatoarele modalitati de plata:

  • plata online cu cardul;
  • plata prin OP.

Atentie! Daca ai ales serviciul de ridicare din magazin, plata la case nu este disponibila.

Pasii care trebuie urmati sunt urmatorii:

Dupa adaugarea produselor dorite in cosul de cumparaturi, apasa butonul „Finalizeaza comanda".

Completeaza datele de facturare si livrare, iar din sectiunea modalitatii de livrare bifeaza optiunea „Rezervare in magazinul Dedeman".

In pasul urmator, se selecteaza modalitatea de plata dorita, apoi se apasa butonul „Finalizeaza comanda”.

La plasarea comenzii vei primi un e-mail cu titlul „Comanda confirmata". Dupa verificarea stocurilor si rezervarea produselor, vei fi notificat printr-un alt e-mail cu titlul „Produsele sunt pregatite pentru ridicare". La sosirea in magazin, te rugam sa te adresezi angajatilor de la departamentul Livrari.

Daca ai ales ridicarea din magazinul fizic DEDEMAN in care s-a plasat comanda, produsul se poate ridica doar dupa confirmarea comenzii. Comenzile produselor de pe stoc magazin vor fi onorate in ordinea cronologica in care intra in baza de date. Toate produsele aflate pe stoc magazin au un numar limitat de bucati. Actualizarea stocurilor se face la un interval de maxim 24 de ore - in consecinta pot aparea situatii in care un produs comandat care este afisat ca fiind in stoc magazin sa devina indisponibil in cazul in care acesta a fost confirmat pe o comanda anterioara sau achizitionat direct din magazin.

Daca produsele nu sunt pe stoc in magazinul pe care l-ai selectat cand ai inregistrat comanda, te vom anunta prin e-mail sau SMS si iti vom propune o solutie privind prelungirea termenului de livrare sau anularea comenzii.

Dupa primirea e-mail-ului „Produsele sunt pregatite pentru ridicare", produsele vor fi rezervate in magazin timp de 48 de ore. Daca doresti decalarea acestui termen, te rugam sa trimiti o solicitare pe adresa de e-mail suportclienti@dedeman.ro sau la numarul unic de contact 0234 525 525.