Ridicare din magazin

Dacă planurile tale nu suportă amânare, Dedeman îți pune la dispoziție serviciul „Ridicare din magazin”. Astfel, vei putea intra rapid în posesia comenzii tale, fără să mai aștepți livrarea acesteia prin curier sau flota Dedeman.

Reține! Serviciu destinat exclusiv comenzilor online cu valori de peste 200 de lei.

Pași pentru plasarea unei comenzi online cu ridicare din magazin:

  • asigură-te că produsele dorite sunt disponibile în stocul magazinului de unde dorești să ridici comanda. Această disponibilitate o poți verifica în pagina produsului sau chiar în pagina de listare, sub forma etichetei „Disponibil în magazinul fizic X”;
  • adaugă toate produsele în coș;
  • completează datele necesare plasării comenzii. La pasul privind Modalitățile de livrare, bifează opțiunea „Ridicare din magazinul fizic Dedeman X”;
  • așteaptă e-mailul de confirmare ce anunță că produsele comandate sunt pregătite pentru ridicare;
  • la sosirea în magazin, te rugăm să te adresezi colegilor de la departamentul Livrări.

Comenzile produselor de pe stoc magazin vor fi onorate în ordinea cronologică în care intră în baza de date. Toate produsele aflate pe stoc magazin au un număr limitat de bucăți. Actualizarea stocurilor se face la un interval de maximum 24 de ore - în consecință, pot apărea situații în care un produs comandat care este afișat ca fiind în stoc magazin să devină indisponibil, în cazul în care acesta a fost confirmat pe o comandă anterioară sau achiziționat direct din magazin.

Dacă produsele nu sunt pe stoc în magazinul pe care l-ai selectat cand ai înregistrat comanda, te vom anunța prin e-mail sau SMS și îți vom propune o soluție privind prelungirea termenului de livrare sau anularea comenzii.

Ridicare din magazin prin delegat

Pentru comenzile online cu ridicare din magazin, clienții au posibilitatea de a delega o persoană care să le ridice comanda.

În cazul comenzilor online facturate pe PF/PFA, la venirea în magazin, delegatul trebuie sa parcurgă următorii pași:

  • să se adreseze depart. Transport și să comunice numărul comenzii online pe care dorește să o ridice;
  • să prezinte (spre consultare) angajatului Dedeman documentul de identitate, în original;
  • să comunice detalii cu privire la conținutul comenzii (produsele comandate);
  • să-și completeze pe Procesul verbal de predare-primire, la rubrica „Am primit”, numele și prenumele în clar și să semneze de primire.

În cazul comenzilor online facturate pe PJ/ONG, marfa se va elibera reprezentantului acesteia numai în baza prezentării delegației de ridicare a mărfurilor în original, precum și a actului de identitate.

Pentru acest tip de serviciu, Dedeman pune la dispoziție următoarele modalități de plată:

  • online cu cardul;
  • prin OP.
  • Reține! Nu este permisă plata la case pentru serviciul „Ridicare din magazin”.

Avantajele acestui serviciu sunt:

  • intrarea rapidă în posesia comenzii;
  • la momentul sosirii în magazin, produsele sunt deja pregătite pentru ridicare.

Termenul optim pentru ridicarea unei comenzi online din magazinele Dedeman este de 48h în zilele calendaristice, din momentul facturării și predării la departamentul Transport.

Dedeman este de acord ca, pentru comenzile online cu Ridicare din magazin, ridicarea produselor deja plătite sa se realizeze în cel mult 14 zile calendaristice de la data informării în scris (e-mail/SMS) despre faptul că produsele comandate au fost facturate și pot fi ridicate din magazin. În cazul în care produsele nu vor fi ridicate în termen de cel mult 14 zile calendaristice, precum și din cauza faptului că Dedeman nu poate asigura un stoc permanent al produsului și nici depozitarea acestuia peste termenul anterior menționat, se va considera comanda ca fiind anulată și se va returna Clientului suma achitată în avans, în contul din care a fost efectuată plata.

A fost folositoare informatia?
Distribuie: